PDA

View Full Version : dsl 100 erg stil



Lucaars
8 oktober 2013, 20:00
Hallo iedereen

Ik heb gisteren nog perfect op normaal volume op mijn dsl gespeeld, geen rare geluiden of ploffen of niets.
Vandaag zet ik hem aan en kan ik hem op 8-9 zetten zonder doof te worden, ik kan er zelfs nog redelijk bij praten.

Ligt dit aan de buizen? Hij is wel al 4 jaar oud, ik zie ze allemaal oplichten..
IK heb hem wel heeeel hard nodig volgende vrijdag, dat duurt waarschijnlijk ook weken om te checken/repareren?

Groeten

Lucas

cluseau
8 oktober 2013, 22:34
Ligt dit aan de buizen? Hij is wel al 4 jaar oud, ik zie ze allemaal oplichten..
IK heb hem wel heeeel hard nodig volgende vrijdag, dat duurt waarschijnlijk ook weken om te checken/repareren?


Tja Lucas, al die buizen zijn eigenlijk oplichters maar dat is geen garantie dat ze hun taak goed vervullen. Als je hem over anderhalve week al nodig hebt kun je maar beter zo snel mogelijk een tech opzoeken.

Punkrockerke
9 oktober 2013, 11:08
Breng hem naar Rik's music center in Tielt. Half uurtje rijden van Brugge. Kans is groot dat je hem (over)morgen al terug kan ophalen.

Lucaars
9 oktober 2013, 19:47
Bedankt! Maar ik heb nog geen rijbewijs en mijn ouders werken allebei laat, dus ik zal een vervang amp moeten gebruiken, volgende zaterdag kan ik hem misschien al terug hebben via winkel hier, al is dat wel net te laat.

ghostnote
9 oktober 2013, 20:15
Tja Lucas, al die buizen zijn eigenlijk oplichters maar dat is geen garantie dat ze hun taak goed vervullen. Als je hem over anderhalve week al nodig hebt kun je maar beter zo snel mogelijk een tech opzoeken.

lol (oplichters zijn het!)

JaimeB
11 oktober 2013, 00:21
Andere kabels en gitaar gechecked?

big dooley
11 oktober 2013, 12:30
plug de gitaar eens in de return en kijk of je dan geluid hebt? (let op, als ie het dan wel doet is het ook gelijk loeihard!!!)

polviggen
11 oktober 2013, 12:42
het zou aan een kapot preamplampje kunnen liggen, je hebt toevallig geen reserve liggen dat je op wat verschillende posities kan uittesten ?