PDA

View Full Version : Flamenco steden per MTB



Joyce1234
6 oktober 2013, 17:46
Hallo allemaal
ik speel al aantal jaren flamenco gitaar en vind het fantastisch om te doen! Nu ben ik eind van het jaar of begin volgend jaar in Andalucia voor een workshop en wil daar een korte vakantie aan vastplakken. Plan is dan de flamenco steden (Jerez de la Frontera, Sevilla, Granada etc) langs te fietsen om daar in de plaatselijke kroegjes flamenco gitaar inspiratie op te doen. ;-). En mss zelf tussendoor ook wat spelen. Ik reis normaal op mijn mtb. Zou dus graag op de mtb langs deze steden trekken. Twee passies in één keer! Ik vroeg me af.. zijn er mss sportieve flamenco gitaristen of andere sportieve flamenco liefhebbers die aan willen sluiten? Laat het in dat geval weten!

Duhsjaak
7 oktober 2013, 01:55
Wat een unieke gedachte! Superleuk.
Ik hoop dat je geluk hebt bij het vinden van een enthousiast gezelschap en dat je t.z.t. verslag gaat doen van de trip.

Kijk eens of clubs als Oor, Music Maker of van mijn part Viva je verslagen zouden willen kopen/publiceren. Let er s.v.p. op dat ik het niet voor niets probeer met zo'n koppelding bij elkaar probeer te houden.

Ook in Espangne doen alleen de hondjes elkaar iets voor niets.
Succes.
Vriendelijke groet, Gus

telecastermaster
7 oktober 2013, 12:22
Hallo Joyce.

Ik heb 1,5 a 2 jaar flamencogitaarles gehad (o.a. van een student van Paco Pena), heb ca. 35.000 km gefietst in het buitenland en woon in Amsterdam. Maar ik kan er niet zo veel meer van, van die flamenco (nooit gekunt overigens; vond het altijd erg moeilijk. Mijn rasguedos waren nooit helemaal strak). Bovendien ben ik een ouwe lul. Dus ik ben vermoedelijk niet de ideale reispartner.