PDA

View Full Version : Princeton Reverb Silverface



Nielsmaurer
2 oktober 2013, 19:03
Ik ben al een tijdje op zoek naar deze versterkers, maar kan er op Nederlandse verkoopsites nauwelijks een vinden.
Op ebay komen ze daarentegen regelmatig voorbij, alleen blijft het kopen van ebay altijd een risico en brengt het extra kosten met zich mee. Is dit het waard? Of toch blijven wachten tot ze in Nederland op het net verschijnen?

E-J
2 oktober 2013, 19:12
Ik zie dat je nieuw bent op dit forum. Welkom!

Een paar maanden geleden was ik eenzelfde mening beschoren, kon maar geen Princeton vinden voor onder de 1100 euro. Op een avond vond ik op Marktplaats plotseling één voor weinig, en de eigenaar woonde ook slechts een paar straten verderop! Heb dus geduld. Mocht je er één vinden, laat hem vooral even nakijken, je weet het maar nooit met deze oude versterkers. Ze verschillen overigens niet veel van de begeerde Blackfaces; m.a.w. voor vrij weinig heb je een amp met die geweldige Fender midscoop sound.

Speeddemon
3 oktober 2013, 14:23
Heb de mijne wel uit US laten komen. Moet 'm nog laten ombouwen. Klap op de vuurpijl (wat de verkoper niet vermeld had in z'n aanbieding) was dat de originele hoes erbij zat, en dat er echte RCA buizen inzaten. :cool:

Nielsmaurer
3 oktober 2013, 23:03
Ja ik hoor veel goede dingen over de princeton silverfaces! Qua prijs net zo duur als de re-issues en bijna de kwaliteit van een blackface. Ik denk dat ik het nog een paar weken afwacht en er anders toch eentje van ebay af pluk.

Nielsmaurer
8 oktober 2013, 20:12
Ik werd vandaag gemaild door twee mensen, een uit Spanje en een uit Zweden, via m'n advertentie op gitaarmarkt. Is het wel betrouwbaar om zo via de mail een versterker te kopen?

nico verduin
8 oktober 2013, 23:16
Zou best een zwendel kunnen zijn. Jaar of 5-6 hebben we er ook al veel last van gehad. Zodra je een ad op MP zette kreeg je van dit soort mails dat ze echt geïnteresseerd waren

tux2
12 oktober 2013, 21:16
Ik zou het niet doen...zo op een email FF zoveel geld uitgeven. Voor je het weet wordt je besodemieterd.

Gewoon even wachten komt van zelf wel voor bij hebt geduld...ik heb op mijn Gibson-eh150 ook een klein jaartje gewacht.
Geduld wordt beloond echt
Succes
Gr.
Tux

SteavisSmokin
24 oktober 2013, 22:42
vaak als ik iets zoek kan ik het niet vinden.. zodra ik stop met zoeken of het niet meer nodig heb loop je er constant tegenaan.:mad:

dunhill1
25 oktober 2013, 14:01
Volgens mij staan er wel een paar te koop bij de forumsponsors....

Zo eenvoudig kan het zijn:)

Groeten
Dunhill

Pepe
25 oktober 2013, 14:18
... 1 forumsponsor is net 1 dag terug uit de States met een paar kleine Fender amps in zijn kielzog, zo eenvoudig is het inderdaad.