PDA

View Full Version : Dean DA30



simone65
2 oktober 2013, 09:26
Hallo,

Vorige week een nieuw versterkertje gekocht, de dean DA 30. Was ook nog eens in de aanbieding dus leuker kon niet. Had hem in de winkel verder niet getest (ik weet, dat is dom :sssh:).
Dus thuisgekomen meteen dat ding in het stopcontact gestopt, en wat bleek, er zit een brom in.
Verschillende stopcontacten en kabels uitgetest geen verandering.
De brom was er al als alles op 0 stond, en er nog geeneens een gitaar inzat. :???:

Dus ik de winkel gebeld, vonden dat ook een beetje raar dus ik mocht een nieuwe komen uitzoeken.
In de winkel paar geprobeerd, en allemaal dezelfde brom.. De ene zelfs nog meer als die van mij.
Begint die man tegen mij een heel verhaal over dat het komt doordat het goedkope versterkertjes zijn.. :confused: Dat klopt toch niet ? Volgens mij hoort dit gewoon niet.

Dus uiteindelijk maar gewoon me geld terug gevraagd want ik wil geen brommende versterker.
Baal er wel van want voor de rest het geluid was echt super, dus ik ben nu weer opnieuw opzoek naar zoiets.
Het was een mooi vol, warm rond geluid. En de grootte was precies goed, en het had ook nog eens de looks.

Simone

Terminus
2 oktober 2013, 12:33
Heb je wel een geaard stopcontact gebruikt? Zo niet, dan zal elke versterker, duur of goedkoop, brommen.

simone65
2 oktober 2013, 13:02
Heb je wel een geaard stopcontact gebruikt?
Ja dat heb ik gedaan