PDA

View Full Version : Axe FX II Scam op marktplaats ?



StevenStrat
25 september 2013, 16:08
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/versterkers-bas-en-gitaar/m719986559-fractal-audio-axe-fx-ii-mkii.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr


tijdje geleden gemaild, geeft geen antwoord op de vraag van waar het toestel komt. bij G66 zou je nog garantie hebben maar hij ontwijkt de vraag. ook 'eventueel meerdere beschikbaar' klinkt wat verdacht.


Is deze man een bekende fraudeur of niet ?

joeyonfire
25 september 2013, 17:19
Een fraudeur zou geen 7,5 jaar ''actief'' zijn op MP lijkt mij.

MarkS
25 september 2013, 17:24
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/versterkers-bas-en-gitaar/m719986559-fractal-audio-axe-fx-ii-mkii.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr


tijdje geleden gemaild, geeft geen antwoord op de vraag van waar het toestel komt. bij G66 zou je nog garantie hebben maar hij ontwijkt de vraag. ook 'eventueel meerdere beschikbaar' klinkt wat verdacht.


Is deze man een bekende fraudeur of niet ?

Wie weet "weet" hij een eigen grijs importkanaal die hem bij doorverkoop een leuke marge oplevert en gaat hij dat niet aan de grote klok hangen. Zou ook verklaren waarom het stil blijft over garantiebepalingen.

Zo verkocht Stassen HiFi uit Venlo apparatuur (o.a. Denon) afkomstig uit eigen grijze importkanalen in Duitsland.
Nederlandse importeur gaf vervolgens geen garantie als die dingen met een defect bij hem werden aangeboden ter reparatie.

Dutch66
30 september 2013, 11:27
Staat een mobiel nummertje bij, ff bellen toch...., weet je meteen hoe of wat..

TW-Pieter
30 september 2013, 14:49
Hij is ook op Facebook actief in de 'Muzikanten-marktplaats'. Daar poste hij laatste één van zijn andere advertenties..

Zou wel een zeer domme fraudeur zijn... :seriousf:

apekop
1 oktober 2013, 00:40
Ik vind het ook een vaag verhaal. Maar hoeft niet perse een fraudeur te zijn. Volgens mij is er ook geen wachtlijst meer, dus een handeltje erin beginnen is volgens mij ook niet echt lucratief. Voor die 324 euro meer zou ik hem trouwens gewoon bij G66 bestellen, dan weet je zeker wat je hebt en krijg je er ook nog eens goede service bij.