PDA

View Full Version : Uncle Dick's Guitarstore Apeldoorn?



Rubenios
25 september 2013, 11:32
Iemand meer info over deze jongens? De website komt me bekend voor :P
www.udgs.nl

marter544
25 september 2013, 11:42
Wtf? Ik heb deze link op de facebook van Kaj's Guitarstore gezet, ben benieuwd wat zij ervan zeggen.

Plant
25 september 2013, 11:45
Nu al off-topic, maar een Eddie van Halen Frankenstein replica voor afgerond 20.000 Euro :???:

En dan te bedenken dat hij, omdat hij geld geld had, deze gitaar samenstelde uit een hals van $80,- en een body van $50,- ;)

Beetje hardware en pups erbij, beetje inflatie... 20.000 :dontgeti:

Rock Bottom
25 september 2013, 12:21
Opgezet door de oude eigenaar van TAGS en de knakker van doodad.
Proberen zo en de overdreven dure spullen van TAGS plus wat doodad gitaartjes te slijten.

marter544
25 september 2013, 12:29
Kaj is toch de eigenaar van de oude Tags? Hij heeft nu een nieuwe winkel, Kaj's guitarstore. (http://www.kajsguitarstore.nl/)

Rock Bottom
25 september 2013, 12:47
Kaj is toch de eigenaar van de oude Tags? Hij heeft nu een nieuwe winkel, Kaj's guitarstore. (http://www.kajsguitarstore.nl/)

Volgens mij is Albert altijd officieel eigenaar geweest maar had Kay min of meer de vrije hand in alles.

Rock Bottom
25 september 2013, 12:51
http://www.americanguitarstore.com

Klik maar op de link!

Woml
25 september 2013, 13:52
Nu al off-topic, maar een Eddie van Halen Frankenstein replica voor afgerond 20.000 Euro :???:

En dan te bedenken dat hij, omdat hij geld geld had, deze gitaar samenstelde uit een hals van $80,- en een body van $50,- ;)

Beetje hardware en pups erbij, beetje inflatie... 20.000 :dontgeti:

Het mooiste is nog: van 18.995,00 voor 19.995,00! :seriousf:

Harald
25 september 2013, 14:19
Beetje hardware en inflatie, dat zie je verkeerd. Voor een in onberispelijke nieuwstaat verkerend exemplaar zou je waarschijnlijk met een euro of 1000 klaar zijn. Waar de kosten in zitten is precies de goede tape voor de strepen, vakkundig aangebrachte sigarettensporen. En alle kleine butsjes die Eddie er waarschijnlijk in een dronken bui zonder het in de gaten te hebben in gemaakt heeft worden minitieus nagemaakt.

Het leukste is natuurlijk de zenuwachtige blik van de verkoper als je dat ding wil uitproberen. Stel je voor dat je een krasje maakt :D

Dit is een instrument voor die hard fans met een heel goede baan, of voor verzamelaars. Niet zozeer voor gitaristen.

Harald
25 september 2013, 14:21
En on topic, idd. een samenwerking van iemand van the american guitar store en Harald Wind. Misschien dat het hem ook gewoon echt stak dat je in een stad als Apeldoorn al nergens meer terecht kon voor een setje snaren. Maar goed, die Doodad gitaren zijn natuurlijk ook een aardig uit de hand gelopen hobby.

fred dons
25 september 2013, 14:24
ik denk dat met name Rick Nielsen hier een issue mee kan hebben, zijn bijnaam en zijn gitaar worden als logo voor de shop gebruikt
uncle dick gitaar
http://www.guitaraficionado.com/wp-content/uploads/2011/08/UNCLE-DICK-211x300.jpg

Duhsjaak
25 september 2013, 14:25
Het mooiste is nog: van 18.995,00 voor 19.995,00! :seriousf:

Je bent gewoon te verbaasd om het in één keer te doorgronden. Dit is geen afslag, zoals bij groenten of bloemen; het is een opslag. Ieder uur dat je treuzelt komt er 1.000,00 bij.

Ga maar kijken. Met een beetje pech staat de teller al op 20.995,00.
Vriendelijke groet, Gus

Jasper.
25 september 2013, 14:44
Het leukste is natuurlijk de zenuwachtige blik van de verkoper als je dat ding wil uitproberen. Stel je voor dat je een krasje maakt :D


Haha, nee juist niet. Hij stond er mee op een editie van de Noorder Gitaar Dag. Hij vond het prachtig als iemand die wat kon spelen de gitaar probeerde volgens mij.

En idd. Zijn maar een paar van. En tot in het kleinste detail nagemaakt.

Tunes
26 september 2013, 07:30
Ach laten we vooral blij zijn dat er een winkel bij is gekomen.
Ga vandaag denk ik maar een kijkje nemen.

87xynneb
28 september 2013, 17:00
Ja, volgens mij ken ik een van die gasten van UDGS. Die gozer met die bril (woont in Apeldoorn). Die heeft me ooit een kapotte Marshall met chinese celestions proberen te verkopen, de gek.

Buzzel
30 september 2013, 12:25
De lui van TAGS hebben ooit een zakelijk meningsverschil gehad. Kaj is verder gegaan met kaj's guitarstore en die andere kerel heeft de website nog en dan neem ik aan dat dit zijn nieuwe feestje is.