PDA

View Full Version : Nieuw en even voorstellen



dunhill1
23 september 2013, 16:22
Dag allemaal,
Hier Dunhill1.
Ik heb hier al een heel poosje "onder de radar" gezeten maar stel me nu maar eens fatsoenlijk voor.
Inmiddels ben ik net de 40 gepasseerd. Sinds 3 jaar weer met een band gestart na heel lang alleen maar thuis te hebben gepield. Het bekende verhaal: vroeger veel meer gespeeld maar door werk, kindjes etc. staat de rock&roll voor een paar jaar op een laag pitje.
Toendertijd ook heel veel spullen verkocht waar ik nu inmiddels spijt van heb (ook geen onbekend fenomeen hier?). Onder andere een 71 les paul custom, een heel arsenaal 70ies Fenders en de grootste verkoopblunder: mn Princeton Reverb ingeruil op een Marshall artist......

Zo langzamerhand wordt de gear weer op peil gebracht.
De highlights:
Fender Telecaster Paisley 1984, Fender Clapton sig 1989 (een hele vroege) in pewter daarnaast veel wisselend spul wat met grote regelmaat gaat en komt.
Voor de versterking in de band een Marshall 1974x met onderkast. Voor thuis een ouwe pro junior.
Pedalen wisselen ook regelmatig, favoriete overdrive is de Marshall Bluesbreaker 1 (die zwart met blauwe). Mi Audio bluesPro (ook de oude, zonder mini switch). Delay is een EH memory toy, komt het dichtst voor mij in de buurt van een ouwe warme delay in een haalbare prijsklasse. Een tremolo heb ik niet nodig want er zit een schitterend exemplaar in de Marshall:seriousf:

Muziekstijlen: Loopt wat uiteen van countryrock naar "intelligente"blues.
Helden: Clapton, Gallagher, Bernie Marsden, Brad Paisley, Johnny Cash, Brent Mason, Albert Lee.
Nou alleen nog een cowboyhoed...

Wensen: op korte termijn een airbrake van DR Z voor in de Marshall. Een knappe Fender amp om met een a/b te kunnen schakelen van clean naar dirt.
Een double cut Junior en ooit als er genoeg is gespaard een echt goede 335.

Thats all for now,
Groeten Dunhill1

Jedeel
23 september 2013, 20:37
Welkom Dunhill1 op dit forum!!!

Ik lees het al..... er zijn nog plannen/aanschaffen zat ;-)