PDA

View Full Version : Gumbo Guitar



bassio
22 september 2013, 22:34
Van de week een licenseplate slide guitar gekocht van Gumbo Guitars in Schiedam.
Ziet er leuk uit en klinkt ook nog eens erg leuk.
Heb er een klein trackje mee gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=qs93UaHMoqs&sns=em
http://www.youtube.com/watch?v=qs93UaHMoqs&sns=em

pasqual
22 september 2013, 23:01
Sea Sick Bassio? Leuk man!!

Rizz
22 september 2013, 23:02
Beetje De Staat-achtig.. Ik vind 'm leuk en het eindigt m'n dag goed! Hoop herrie komt er nog uit zo'n ding! :ok:

Cageman
22 september 2013, 23:48
Lul! Nu heb ik GAS. Kende dat zaakje niet, even de site opgezocht; erg leuke dingen hebben ze daar zeg. En ik woon in de buurt, dus wie weet.
Verder ook lekker gespeeld! Dikkige sound komt eruit. Ik neem aan dat er ook overdrive-pedaaltje in het geluid zit, of niet?
Echt heel vet. :rockon:

Loeters,

Merijn

Duhsjaak
23 september 2013, 01:38
Ik vind het niet leuk Cageman te corrigeren, maar in NL woont iedereen in de buurt.
Twee uur van Groningen en twee uur van Maastricht. Waar lullen we over.

Wat ik wel ergerlijk vind is dat het kennelijk weer zo'n lullo is met een feestboek account. Mijn strikt persoonlijke mening is: ik hoop dat zijn gitaren beter zijn. Want dit is wel een erg eendimensionale opvatting over vindbaar zijn.

Alle lof over je filmpje. Jij gaat met de prijs koning van de rammelrock er van door dit jaar. Heerlijk.
Ik kan niet goed meer denken; alle bloed gaat ergens anders naar toe.
Goed gedaan broer, eh... vriend eh...

Vriendelijke groet, Gus

bassio
23 september 2013, 07:39
Ja leuk dingetje die licenseplate guitar. Je kan er redelijk acoustisch op spelen, maar hij heeft twee piezo ellementjes om um te versterken. Hij gaat wel snel rondzingen. Dus voor live/hoog volume moet je um ff anders versterken.
Ik heb um hier door wat pendaaltjes gestuurd.
Heb verder ut idee dat die jongen het hobbymatig doet, Wat weer erg ten goede komt aan de charme.Van mij hoeft niet alles professioneel.
Prijs van de rammelrock woehoei!
Ik woon trouwens drie uur rijden van Groningen.;-)

Dank voor de reacties.

barno
23 september 2013, 07:48
te gekke soundclip !

Cageman
23 september 2013, 10:47
Ik vind het niet leuk Cageman te corrigeren, maar in NL woont iedereen in de buurt.
Twee uur van Groningen en twee uur van Maastricht. Waar lullen we over.

Wat ik wel ergerlijk vind is dat het kennelijk weer zo'n lullo is met een feestboek account. Mijn strikt persoonlijke mening is: ik hoop dat zijn gitaren beter zijn. Want dit is wel een erg eendimensionale opvatting over vindbaar zijn.



Vanuit Amsterdam misschien (:???:), Gus. Hehe. Schiedam kan ik nog op de fiets heen.

Ik zal eerlijk zijn, ik heb dit via z'n feestboekpagina gevonden, maar.. voor een bedrijf dat in Nederland gevestigd is en gumboguitars heet, hebben ze toch een vrij logisch genaamde website :hide:.
Waarschijnlijk nog vrij nieuw, waardoor nog niet goed vindbaar via Google.

Duhsjaak
23 september 2013, 13:19
Vanuit Amsterdam misschien (:???:), Gus. Hehe. Schiedam kan ik nog op de fiets heen.

Ik zal eerlijk zijn, ik heb dit via z'n feestboekpagina gevonden, maar.. voor een bedrijf dat in Nederland gevestigd is en gumboguitars heet, hebben ze toch een vrij logisch genaamde website :hide:.
Waarschijnlijk nog vrij nieuw, waardoor nog niet goed vindbaar via Google.

I stand corrected. Sorry dus.
Heb de site (leuk!) inmiddels gevonden en ben te veel op google gaan vertrouwen.
Da's geen goed nieuws blijkbaar.

Maar eerlijk = eerlijk, hoe groot is NL. Als je zo'n ding graag wil hebben... Dat was eigenlijk wat ik bedoelde.
Maar genoeg geluld, fijn gitaarding is het zeker,
Vriendelijke groet, Gus

hole
23 september 2013, 14:53
Ik vind 'm geweldig!