PDA

View Full Version : Hoi, even voorstellen



Frans Verwoerdt
17 september 2013, 22:27
Ik ben Frans Verwoerdt, nieuwkomer op deze site.
Ik beschik over een aantal akoestische Spaanse handgebouwde gitaren, 3 van de Luthier gitaarbouwer uit Barcelona (casa Paramon) en sinds deze maand 1 semi-akoestische Paco Castillo welke ik uit Ronda 'mee nam'. Daarnaast beschik ik over een Takeharu 12 snarige akoestische Folk gitaar, type WTK100 uit 1978. Op deze laatste speel ik vanaf de eerste dag zeer weinig, alhoewel dit een fantastische gitaar is qua klank en bespelen. Ik ben nieuwsgierig wat de dagwaarde is van dit laatste instrument en wel met als doel deze te koop aan te bieden. Ik geef al geruime tijd gitaarlessen en beleef morgen een hoogtepunt op dit gebied: Mijn leereling auditeert en publiek en is genomineerd als mogelijk talent van Alphen. Mijn ervaring dateert vanaf 1964 toen ik als jongetje van 12 mijn eerste gitaarles kreeg.
Wil/kan iemand mij informeren over mijn Takeharu ? Ik heb overigens het forum hierover al doorgespit.
Muzikale groet,
Frans

Rizz
17 september 2013, 23:12
Hallo en welkom! Leuk hoogtepunt! Alphen a/d Rijn? Aangezien dit 28 jaar mijn woonplaats is geweest, hoor ik het altijd graag als iemand uit mijn "hometown" iets bijzonders bereikt!

Wb je gitaar, in goede staat hooguit €150-€250. Of wat de gek ervoor geeft, maar het is een uitgangspunt.. Er staan er op dit moment 2 te koop op marktplaats, maar de biedingen zijn niet erg hoog. Dat is niets geks op MP, dus misschien dat even in de gaten houden....

Veel plezier hier!

Duhsjaak
18 september 2013, 21:43
Hola Guapo!
Er is een truc om een wettelijk verplicht op=zijn=kop=uitroeptekentje er bij te plaatsen, maar ik ben effe kwijt hoe.

Je bent bijna van dezelfde leeftijd als ik. En op 10 jaar na, heb ik altijd aan de Amstel gewoond. Ik hoor Richie (je bent welkom geheten door een van de meest bijzondere gasten van GN) al denken: "aan de Amstel"?

Ja, eerst Amsterdam en nu met uitzicht op Nes aan de Amstel.
Wat ik door die Amstel weet van Spaans? Vergeet het maar. R. loopt rondjes er om heen en dan heeft ie nog adem over.

Dus wie weet? Misschien leer ik wel meer van jou?
Welkom. Veel plezier!
Vriendelijke groet, Gus

gitaarvrouwtje
18 september 2013, 22:31
Gus en rich waren me voor
Maar niettemin welkom op dit prachtige forum
Groetjes
Kris
Enne leuk van je leerling! Kroon op t werk zoiets