PDA

View Full Version : Serienummer LP Custom?



wireman
17 september 2013, 17:08
Luitjes,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een mooie LP Custom. Nu heb ik er een op het oog. Volgens de verkopende partij is ie uit '92 en is het serienummer 7 4792...

(??)

Volgens de serienummers/beredenering van Gibson kom ik op een '57 reissue LP Custom uit 2004.

Wie zit er fout? Hij of ik? Volgens mij heeft ie gewoon de laatste twee nummer van het serienummer gepakt en dat als bouwjaar bestempeld.

(wat een zooi maakt Gibson ervan trouwens.. die serienummers zijn echt een drama!)

Orpheo
17 september 2013, 17:35
gibson serienummers zijn inderdaad warrig. dit serienummer is er eentje van de customshop, en volgens de tracker klopt het dat het een '04 custom is. immers, vanaf 2003 gingen de custom LP's naar de customshop als ik 't goed onthouden heb (de reissues, wel te verstaan).

wireman
17 september 2013, 17:39
Tja,

wat is dan wijsheid.. Hij wordt aangeboden als '92 er met bruine '90's koffer.. Het is geen paniek, maar wel een plaatje dat niet klopt.. Ze vragen er wel 2100 euro voor en heel mn hebben en houwen gaat erin. Er staat ook nog een '76 er op gitaarmarkt.. ook erg tof ding! Ik ben in de war gebracht door het hele Norlin gezeik..
Misschien gewoon proberen en anders verder shoppen naar iets dat wel goed voelt..

macwilliams
17 september 2013, 17:53
Een norlin is alleen slecht als die jou niet bevalt.
Ik heb een custom uit '70 en die bevalt erg goed.

freakout
17 september 2013, 18:39
serienummer 7 4792 is van 1994 het is een Historic Black beauty heb je fotos???

freakout
17 september 2013, 18:58
He wireman is het een 2 of 3 pickupper???

freakout
17 september 2013, 19:20
Oke wireman heb de fotos gezien musicweB toch? het is een Historic Black beauty uit 1994 met bruine USA koffer rose van binnen, de Historic lijn is in 1993 begonnen deze Custom is van 94 zijn er niet veel van dat jaar

wireman
17 september 2013, 19:44
Hee Freakout.. Inderdaad die van musicweb.

Waarom zegt de ene dan dat het een customshopper uit 2004 is en de ander 1994 Historic.. (R7)? Waar zit het m dan in? Hoe kom je daar achter?

Het is zowieso een erg mooie gitaar en ik ga m morgen zeker ffies proberen.

freakout
17 september 2013, 20:01
Hallo hou me al jaren bezig met de Historic lijn dit is een 94er de gewone Custom black beauty is inderdaad naar de customshop gegaan ,maar dat heeft niks met deze gitaar te maken, dit is een HISTORIC COLLECTION black beauty heeft een inkt serienummer begint met 7 en tweede nummer is 4 of te wl 1994deze heeft ook geen maple top maar is helemaal van mahonie gele binding en bruine koffer heb zelf een historic black beauty 3 pickupper bigsby .

wireman
17 september 2013, 20:10
hahaha.. hold on your panty's!.. Maar dit is info waar ik wat aan heb man!.. Ik heb een beetje zitten zoeken naar aanleiding van jouw eerdere post. Volgens mij zijn het wel toffe en goed aangeschreven gitaren. Ik heb zelfs begrepen dat heel veel '94 ers door Tom Murphy zijn gelakt, alhoewel ik niet weet of hij alleen maar Goldtops en bursts deed..
Dus dit is een pre customshop Custom van het type '57 Black Beauty uit de Historic collection..

nice!

freakout
17 september 2013, 20:25
ja zo is het customshop Custom van het type '57 Black Beauty uit de Historic collection dus die pre laat er af dat is van voor 1993 toen de historic division nog niet bestond. sucses

wireman
17 september 2013, 20:35
Ontzettend bedankt voor de info..
Moet deze gitaar overigens ook het 'historic collection' decall op de achterkant van de kop hebben?

freakout
17 september 2013, 20:44
Nee er waren toen ook geen certificaten alleen een label met historic collection erop zijn bijzondere jaren, maar eerst proberen sucses.

wireman
17 september 2013, 20:48
Ik laat het wel weten!

top!

dank!

Fisherman
18 september 2013, 20:09
Volgens mij heeft Wireman die LPC gekocht..

Mitch
18 september 2013, 23:42
Ik ga je segge jonguh ik weet 't zekerrrrr :D

wireman
20 september 2013, 19:21
Fuck Yeah!!!


Ik ben eergisteren naar die zaak gegaan.. Eigenlijk wist ik niet wat ik zou treffen.. Kom ik daar.. Is het een klein 100 jaar oud eenmans-gitaarwinkeltje.. (zoals je ze bijna niet meer ziet) Achter de balie een oude langharige Bluesrocker van een jaar of 55..
Winkeltje stond vol met LUNA gitaren en allerlei ander beginnersspul.. Geen dure Fenders, PRS´en of muur met Gibsons.. Hier en daar wel een oude Eko of Egmond.. in de hoek een oude Hohner.. Wat oude basgitaren.. afgewisseld met spuuglelijke Deans en skull troep.. erg typisch.. Heerlijke oude houten vloer met hier en daar een kraakje.. Aan de muur wat memorabilia.. Lekker donker.. Gewoon een erg mooi sfeervol ´shoppie´..

Achter de beste man hing daar een zwarte Custom.. DE zwarte Custom.. En dat zag er smaakvol uit!!! Maar.. hold your horses!! ff stappie terug...
Na mij te hebben voorgesteld was het gelijk.. `Nou.. Ik ben Kees.. eerst maar even een bakkie?`.. Uiteraard!... Even koffie gedronken en over muziek zitten praten.. Maar de LPC brandde in mijn ogen...
Wil je ff spelen? vroeg kees...
nee.. ik neem m zo mee....
Heu?..
nee man... wat dacht jij!!?

Hierop pakte hij de Les Paul uit de stand en begon meteen over het gewicht.. want dat heeft ze!! En ik vind dat juist heerlijk!!
De staat was goor... geel.. en plakkerig.. Hier en daar een buts of een chip.. Maar bij aanpakken voelde ik meteen al dat de hals echt waanzinnig lekker was.. Echt een player!! (pluspunt voor de feel, minpunt voor de staat) Ik hou wel van shiny gitaren en ben erg zuinig op mn spullen.. toch had ik met mezelf de afspraak gemaakt om dit keer voor de bespeelbaarheid, feel en klank te gaan.. Voor het INSTRUMENT ipv de stijve lul.. (voor de verandering..)

Een tijdje akoestisch zitten spelen.. Wow.. wat een lekkere gitaar zeg!! maar door die staat ging ik toch weer twijfelen.. damn.. zoveel geld voor iets dat er ZO uitziet.. het knaagde.. anderzijds.. het meeste was vet en vuil.. niks raars..
Frets waren prima, hals dik in orde.. Pots voelde goed aan en ik kon technisch niks vreemds ontdekken..
Inderdaad een mahonie top.. geen maple.. gewoon een echte...

shit hee... Dit is gaaf!!

Kees.. hoe kom je aan het jaar 1992?
Toen kwam de ´aap uit de mouw´.. De gitaar was van zijn zwager, en die had m bij hem in de winkel gehangen.. Zijn zwager heeft de gitaar begin jaren 90 gekocht.. er 12 jaar intensief op gespeeld en weg gezet.. Nu (na 8 jaar) was het tijd om m te verkopen..
Het was een gok.. 1992.. ergens in die tijd.. Serienummers van Gibson zijn een rommeltje, aldus Kees..
De snaren van 8 jaar terug zitten er zelfs nog op...

dus ik: Kees.. dat weet ik, maar het is een ´94 er.. Dat weet ik inmiddels..
kees:.. dat kan heel goed ja.. wat ik zei.. begin jaren 90..

dus.. probleem van het ´foute jaar´ opgelost.. Puur natte vingerwerk.. kwam oprecht over..

peukie roken.. nog een bakkie.. twijfelen.. nog een peukie.. (inmiddels aan de schijterij..)... Nog ff spelen..
Even in de oude vox geprikt die er stond..
TYFUS!! wat een sustain en warmte... BLUES!!!!! BLUES!!!! BLUES!!!
Ik kon er niet omheen.. Dit is wat ik zocht.. Als ik deze zou laten hangen.. Dan zou dat gaan knagen.. BIG TIME!

Dus ik.. `kees... zit er nog marge op de gitaar´?.. Mn spaarvarken was inmiddels lekker dik.. maar nog niet ZO dik.

Kees.. `0,0 marge´... Hij zit al onder de prijs..

KUT... Hij wil echt niks van de prijs doen.. Toen begon hij over een aantal boden dat ie had gehad, inruilvoorstellen, 3 uur aan mails en dat soort dingen.. Wat ie vroeg moest ik schokken.. En dat had ik nog niet.. (waarom dan toch naar zo´n winkel met het risico dat je tegen een muur loopt?.. gewoon omdat het kan!)

Maar dit is m wel kees.. Ik denk dat we zaken moeten gaan doen.. Want ik kom een heel eind.. maar nog niet helemaal..

Wat is het voorstel?..
Uiteindelijk alles wat ik had aanbetaald en het laatste beetje zsm betalen..
Ik mocht m helaas nog niet meenemen, maar hier wel duidelijke afspraken over gemaakt.. Hij staat veilig in het magazijn en is gewoon van mij.. maar nog even geduld..

Nog GEEN HNGD topic.. maar ze staat klaar...

Dus ja.. Ik heb het gedaan... WWWHAAAAAAA!!!!!!!

Orpheo
20 september 2013, 19:28
nice :) ik ken 't hoor, dat je een gitaar vast pakt en er helemaal verliefd op raakt. Ik heb dat ook een paar gehad, met te gekke les pauls. allen verkocht, en dat had ik nooit moeten doen (zijn er overigens maar 4: 2x LP custom, 1x charvel, 1x gretsch, maar de charvel heb ik weer terug!).

macwilliams
20 september 2013, 19:37
Vind ik echt leuk----> duimpje omhoog :)

freakout
20 september 2013, 19:42
He wireman hier ga je geen spijt van krijgen, een vette Gibson custom goor geel en plakkerig dus ook nog geaged natuurlijk, super maar ja ik hou niet van shiny gitaren ben benieuwd als die binnen is, en uuuuuu niet te veel poetsen, wordt die niet mooier van.

macwilliams
20 september 2013, 19:58
Ook vies, plakkerig en gebutst!


http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/Gitaren/Gibson/DSC07222.jpg
http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/Gitaren/Gibson/DSC07221.jpg

Alleen iets ouder ;)

wireman
20 september 2013, 20:13
pfff.... Als ik die foto´s zie dan doet het echt zeer dat ie nog ´daar´ is... maar wat een mooie Custom man! (Een Norlin?) wel met een mooie shine! Die van mij is er ´slechter´ aan toe hoor.. Hij krijgt wat TLC.. qua onderhoud.. Niet teveel.. maar gewoon een opfrisbeurtje.. Geen gekkigheid.. Hij mag best wat ´vintage´ over komen..

Trouwens.. Freakout.. nog bedankt voor jouw inbreng man! Ik heb er heel veel aan gehad!

Midwolda
20 september 2013, 20:57
Haha dit vind ik nou een mooi verhaal Wireman! Choe chedaan! :ok:

Ik mocht die van mij ook niet poetsen van Mac hoor, volgens mij schiet die iedere keer in de stress als ie een Custom ziet: "niet poetsen, niet poetsen!!!" Dus ik heb d'r ook nog nooit een doekje tegenaan gewreven want stel je voor dat ik Mac ooit weer tegen kom...

macwilliams
20 september 2013, 21:44
pfff.... Als ik die foto´s zie dan doet het echt zeer dat ie nog ´daar´ is... maar wat een mooie Custom man! (Een Norlin?) wel met een mooie shine! Die van mij is er ´slechter´ aan toe hoor.. Hij krijgt wat TLC.. qua onderhoud.. Niet teveel.. maar gewoon een opfrisbeurtje.. Geen gekkigheid.. Hij mag best wat ´vintage´ over komen..

Trouwens.. Freakout.. nog bedankt voor jouw inbreng man! Ik heb er heel veel aan gehad!
Die van mij is inderdaad een norlin van begin '70er jaren. Hij is op de foto wel een beetje mooier dan in het echt. Ik poets hem ook niet net als de rest van m'n gitaren. Ik heb er alleen witchhat knoppen op gezet en de elementen vervangen voor P94ers en de potentiometers vervangen voor 300k ohm exemplaren. Dat maakte hem echt af voor mij.


Haha dit vind ik nou een mooi verhaal Wireman! Choe chedaan! :ok:

Ik mocht die van mij ook niet poetsen van Mac hoor, volgens mij schiet die iedere keer in de stress als ie een Custom ziet: "niet poetsen, niet poetsen!!!" Dus ik heb d'r ook nog nooit een doekje tegenaan gewreven want stel je voor dat ik Mac ooit weer tegen kom...
En alleen bespelen in vieze kleren!!!


:seriousf:

Midwolda
20 september 2013, 22:32
En je weet het he: als je zelf eenmaal een Black Beauty in huis hebt, komen die andere ook af en toe op visite.

http://img211.imageshack.us/img211/9378/p9210013.jpg

wireman
20 september 2013, 22:36
Ja.. en dat ´miereneukerige´ van mij gaat zelfs zo ver dat ik bij het zien van de foto´s zoiets heb van.. Als je m nou zo neer leg.. doe er dan een doek oid onder...

niet bepaald Rock n roll....

macwilliams
20 september 2013, 23:27
En je weet het he: als je zelf eenmaal een Black Beauty in huis hebt, komen die andere ook af en toe op visite.

http://img211.imageshack.us/img211/9378/p9210013.jpg

Die linker is die van jou maar van wie is de rechter?

Midwolda
20 september 2013, 23:40
Die linker is die van jou maar van wie is de rechter?

Maat van me, schrijft hier nooit op het forum.
Is ook een late seventies, met blote T-tops.

Wel goed onthouden trouwens, chapeau!

the sure thing
21 september 2013, 08:55
Haha! Leuk en herkenbaar om te lezen. Alvast gefeliciteerd!!

macwilliams
21 september 2013, 09:05
Maat van me, schrijft hier nooit op het forum.
Is ook een late seventies, met blote T-tops.

Wel goed onthouden trouwens, chapeau!

Ik zou die van jou of die van mij er tussen een grote stapel, nee zelfs een hele grooooote stapel zo tussenuit pikken.
Die van mij zou ik zelfs blind er tussenuit halen.

wireman
21 september 2013, 10:04
Maar eh.. Midwolda.. Jij hebt er recentelijk toch een weg gedaan? Wij hebben namelijk nog mailkontakt gehad.. Toen ik serieus wilde gaan kijken was de advertentie verwijderd..

Dweezman
21 september 2013, 10:46
Is er al een 'Post je Black Beauty'-topic?

Midwolda
21 september 2013, 10:53
Maar eh.. Midwolda.. Jij hebt er recentelijk toch een weg gedaan? Wij hebben namelijk nog mailkontakt gehad.. Toen ik serieus wilde gaan kijken was de advertentie verwijderd..

Ik heb de laatste tijd wel meer advertenties geplaatst, momenteel staan er nog vier. Soms om te kijken wat de prijs doet, en ik merk dat de markt nu helemaal plat achterover op z'n gat ligt. Soms omdat ik er echt nooit meer op speel, en dat is met deze BB toch ook weer niet het geval, dus die ad heb ik weer verwijderd.
Maar ik besef dat alles te koop is voor de juiste prijs, dus ook mijn gitaren en ook deze BB.

wireman
21 september 2013, 11:02
Ja hou maar op... De handel is nou niet bepaald ´levendig´.. Geeft soms wel leuke ruilvoorstellen, maar als je gericht wat wil kopen, dan is de verkoop van ander materiaal om de nieuwe aanschaf te kunnen financieren erg moeizaam..
Pedalen bijvoorbeeld.. compleet van de pot gerukt.. En die loeders op MP die tientjes bieden ook.. Ik heb nog een flanger op MP staan.. Is er een de 35 euro biedt.. of ik m dan ook nog wil versturen voor die prijs..
Dan hou ik 28 euro over.. poepoe!...

Maar het klopte dus wel dat je er een te koop had staan..

wijs besluit om m te houden!!

Midwolda
21 september 2013, 11:09
Is er al een 'Post je Black Beauty'-topic?

Met enige regelmaat staan er wat zwarte bladzijden in het "Post je Les Paul" topic. :D

wireman
22 september 2013, 09:04
Even een korte update..

Het lot is ons gunstig gezind.. Morgen ga ik de gitaar ophalen!! UITERAARD volgt dan een HNGD topic.
Vanavond nog even repeteren met onze band.. dan heel mn zooitje weer mee naar huis nemen, want de buren moeten het ook even weten natuurlijk.. normaliter blijft de amp in de oefenruimte, maar ik denk dat ik m maar even mee naar huis neem......

(nog EEN nachtje slapen.... oeoeoeoeoeoeoeoe!!!!)

macwilliams
22 september 2013, 09:46
:lp:
dat word je langste dag ooit... :crazyhappy:

wireman
22 september 2013, 09:50
:supercool:



:cheerup:

macwilliams
22 september 2013, 09:58
:supercool:



:cheerup:

Waar of niet?

wireman
22 september 2013, 10:10
Ik dacht het wel..
Het hoeft niet.. maar ik ga het wel uitleggen..
mn vader is voor me in de bres gesprongen.. Hij had er lucht van gekregen en bood aan om het restant voor te schieten. Ik wilde dat eerst niet.. Echt heel lief maar ik ben 34 jaar.. die tijd is voorbij.. bovendien is het geen noodzaak (hoewel sommigen daar misschien anders over denken) maar een luxeprobleem.. Ik heb het aanbod eerst afgeslagen. mn ouders hebben ook geen geldboom in de tuin. Bovendien.. IK ben die regeling aan gegaan, dus IK los het op.. en niet pappie en mammie.. We zijn geen 16 meer he?!

Gisteren belde hij.. Begon over dat ik het aan moest nemen omdat het een jongensdroom is en ik niet weet wat er in zo´n magazijn allemaal met mn gitaar gebeurt.. Volgende maand een leuk optreden in een grote zaal.. gaaf om m dan te gebruiken enz enz..
Volgens mij is hij nog zenuwachtiger dan ik.. :seriousf:
´Doe het nou maar gewoon´ aldus pa..
Dus ik ben op zijn aanbod in gegaan..
zie je.. ook al ben je 34.. pappa en mamma blijven pappa en mamma.... :seriousf:

macwilliams
22 september 2013, 10:57
Ik dacht het wel..
Het hoeft niet.. maar ik ga het wel uitleggen..
mn vader is voor me in de bres gesprongen.. Hij had er lucht van gekregen en bood aan om het restant voor te schieten. Ik wilde dat eerst niet.. Echt heel lief maar ik ben 34 jaar.. die tijd is voorbij.. bovendien is het geen noodzaak (hoewel sommigen daar misschien anders over denken) maar een luxeprobleem.. Ik heb het aanbod eerst afgeslagen. mn ouders hebben ook geen geldboom in de tuin. Bovendien.. IK ben die regeling aan gegaan, dus IK los het op.. en niet pappie en mammie.. We zijn geen 16 meer he?!

Gisteren belde hij.. Begon over dat ik het aan moest nemen omdat het een jongensdroom is en ik niet weet wat er in zo´n magazijn allemaal met mn gitaar gebeurt.. Volgende maand een leuk optreden in een grote zaal.. gaaf om m dan te gebruiken enz enz..
Volgens mij is hij nog zenuwachtiger dan ik.. :seriousf:
´Doe het nou maar gewoon´ aldus pa..
Dus ik ben op zijn aanbod in gegaan..
zie je.. ook al ben je 34.. pappa en mamma blijven pappa en mamma.... :seriousf:
Dat gaat van vader op zoon/kind.

Word lastig voor je vandaag.:)

Scarface
22 september 2013, 11:00
Prachtig....geniet er van...
Waarom niet aannemen,beter dat ze het jou gunnen bij leven...is een mooi gebaar.

Ben benieuwd...is een mooie gitaar..

Groet,
Marco

Mitch
22 september 2013, 13:10
Ja, dat zijn zo van die dingen... word de gitaar alleen maar mooier mee :)

Midwolda
22 september 2013, 14:17
Je pa wil je gewoon blij zien genieten. Niks mis mee, gun die man dat.
Het verhaal wordt steeds leuker... ;)

wireman
23 september 2013, 10:37
Luitjes..

Thanks voor alle reacties en info.. erg leuke en mooie reacties gehad.. Ook de info.. het nut van het forum heeft zichzelf weer bewezen! vandaag is het D-day.. Ik heb zo om 13:00 uur afgesproken..
Ik gok dat er vanavond nog geen HNGD topic is.. ik gok dat ik even druk ben.. maar die komt ZEKER!

CHEERS!!

macwilliams
23 september 2013, 12:50
Nog 10 minuten:rockon:

guitarkid
23 september 2013, 20:32
En.......... ;)

Agent_Smith
24 september 2013, 08:57
Waar blijven die foto's??!??

;-)

wireman
24 september 2013, 17:05
Nou.. Gisteren de gitaar opgehaald. :cheerup:

Ik mag me nu dus officieel toerekenen tot het Gibson Les Paul Custom clubje.. (jajaja.. pics or it didn´t happen! ik weet het!!)

De beste man vertelde me iets opvallends.. Hij had inmiddels tussen donderdag en gisteren 8 mailtjes gehad van mensen die de gitaar op wilde komen halen (ondanks de status ´gereserveerd´) Allen ´wisten´ dat het een 90´s Les paul betrof.. terwijl ik daar pas na uitvoerig onderzoek en info uit het forum op kwam) Daarvoor had hij wel al veel animo gehad, maar na mijn ´bezoekje´ was de frequentie ineens omhoog gegaan van gegadigden..
Kennelijk hebben forumbezoekers (leden?) getracht de dame in kwestie te schaken.. Er was zelfs 100 euro boven de prijs geboden.. Niet echt tof.. Maar.. ik had een overeenkomst en aanbetaald, dus een wettige overeenkomst. Het forum leverde in dit geval dus ook een gevaar op.. Ik weet het.. het is een verhaal van de verkopende partij en je moet het allemaal maar geloven.. Maar ik had niet de indruk dat ie uit zn nek ......

maar.. genoeg ge..

Ik doe mn best om zsm een HNGD topic te starten!!!
Het is ff hectisch.. Met een baby van 4,5 maand in huis.. vrouw thuis.. gitaar thuis...

geduld aub!!

macwilliams
24 september 2013, 17:07
Verkoop praatjes...

Kommop met die plaatjes.

Venlonaer
24 september 2013, 18:23
Inderdaad. De verkoper kan ook meelezen en de prijs wat opdrijven ;) wewachten in spanning af. Ik heb in ieder geval nu ook GAS voor een BB. Nu nog de centjes...

macwilliams
1 oktober 2013, 08:34
Beste wireman,

Waar blijft het bewijs dat je daadwerkelijk in bezit bent van de door jou omschreven gitaar?
Morgen is het alweer een week geleden dat je ons verzocht om geduld te hebben.
Hoeveel geduld moeten wij nog opbrengen?

Mochten wij vandaag of uiterlijk morgen geen bewijs aangeleverd krijgen dan stellen wij u in gebreke.
De daaruit voortvloeiende sancties zullen wij bespreken en u ten laste leggen.
Mogelijke sancties kunnen zijn: uitsluiting, minachting, hoongelach bij elke referentie aan deze gitaar, we draaien de ventielen uit al je banden van al tot jouw beschikking staande vervoersmiddelen, mijn heg knippen met een nagelknipper en we lijmen cd's van Frans bouwer in al je muziekspelers.

Nochtans met afnemende hoogachting,

Je forumvriendjes.


P.s.

Mocht er toevallig een topic zijn waar je foto's van deze gitaar hebt geplaatst mag je deze opmerking als niet geschreven beschouwen.

Venlonaer
1 oktober 2013, 08:50
+1 en tien tekens

wireman
6 oktober 2013, 05:02
eh.... dit is inderdaad nogal ASO van mijner zijde ja... Mijn welgemeende excuses mijn vrinden!!
Ik kan wel een heel verhaal op gaan hangen over druk met kind, moeder de vrouw ziekjes, studie en dat soort zaken.. (ik heb er zelfs nog maar amper op gespeeld..) maar dat maakt keine flaus aus..
Ik snap m.. FOTO's!!
Ik ben aan het freubelen geweest, maar ik krijg ze niet gepost.. Hoe ging dat ook alweer?.. (en dat is dus ECHT geen K#tsmoes)..

(trouwens een rete-vette '72 er vriend!!)

macwilliams
6 oktober 2013, 06:59
Wanneer je op reageren klikt dan zie je vlak boven de plek waar je wat kan typen een balkje met plaatjes.
Die plaatjes staan daar niet als opluistering, die doen iets. Als je van rechts naar links kijkt dus tegen de leesrichting in dan moet je de derde hebben. Wanneer je daarop klikt kun je de url invullen die je van photobucket, imageshak of ergens anders hebt kunnen kopiëren. Regelrecht vanaf je harde schijf gaat niet lukken.

Oh en mocht het te moeilijk zijn,


A:
X ----------------> Y

B:
X <--------------- Y

A= van links naar rechts = leesrichting.
B= van recht naar links = tegen de leesrichting.

Succes.:D

freakout
11 oktober 2013, 18:04
??????????????????????

guitarkid
11 oktober 2013, 18:35
??????????????????????

Dat je dat niet snapt.... Je doet je naam eer aan! :)

freakout
11 oktober 2013, 18:45
Snap ik niet, maar waar blijven die fotos van wireman??????

macwilliams
11 oktober 2013, 19:54
Ik denk dat de laatste opmerkingen nogal hart aankwamen.
Hij heeft het forum en het gitaarspel verlaten.

Mitch
11 oktober 2013, 21:46
Ik kan jullie verzekeren dat er tenminste één crappy phone-pic is, die ik op Facebook voorbij heb zien komen. Maar deze jongen kennende: die foto's komen er écht nog wel ;)

macwilliams
11 oktober 2013, 22:17
Hoe heet dat toch ook alweer, wanneer een termijn is verstreken, als je te laat bent met het een of ander.
Je hebt de .... niet gehaald. Je zou iets doen, op tijd, haalde het niet. Zo'n Engelse term die vooral door bepaald soort personen gebruikt worden.


Ach, fåckît.

Sie haben versagt.

:D

Venlonaer
11 oktober 2013, 23:01
Ik kan er maar een ding op zeggen. Rijstenvlaai met slagroom!