PDA

View Full Version : Aanbod!



Wringley
28 juni 2003, 20:06
Hallo mensen!

Ik ben dus Wringley (mn nickname natuurlijk, niet mn echt naam) en ben op zoek naar een band die nog iemand zoekt om te blerren / zingen....

Ok, maar wat voor band zoek ik?? Ik ben dus naar een band op zoek die veel plezier heeft, liefst toch wel een ietsje fanatiekere band. Muziek maakt in principe niet heel veel uit, alleen er moet nog gezongen worden en niet gegrowld (spelling???). Verder maakt de stroming niet heel erg uit.

Stemgeluid kan men een beetje vergelijken met Tom Yorke (spelling??) van Radiohead, dus geen muziek die hoge uitschieters nodig heeft.... Optredens zijn voor mij niet het allerbelangrijkste, gewoon muziek maken met een hoge FUN factor en een heleboel lol maken.... Reperteren kan ik eventueel meer dan 1 keer in de week.

Dus ik ben in het kort op zoek:

- Naar een band die een hoge funfactor heeft, maar op zn tijd serieus is.
- Een band liefst in de omgeving Rijnmond, Den Haag o.i.d word problematisch en Groningen kunnen jullie vergeten ;)
- Liefst geen band voor hoge stemtonen!

Aanbiedingen kan men plaatsen op mijn e-mail adres:

wringley1984@yahoo.co.uk

Bedankt!

El Capitain
30 juni 2003, 02:57
Even over de vergelijking met Thom Yorke...
Ik vind dat die behoorlijk hoog kan zingen...behoorlijke kopstem houd die erop na...

Wringley
30 juni 2003, 10:24
Ik bedoel dus de beetje "zeurderige" stemgeluid van hem. In veel nummers is het best hoog, maar in Creep is het nou niet echt hoog.

cleany
23 januari 2004, 13:13
he...hou je ook van punkrock ?

zo ja...we hebben namelijk een zanger nodig en als je in de trant van The Ataris zou kunnen zingen zou dat mooi zijn.