PDA

View Full Version : Beginners gezocht in Assen/Groningen



bullitshot
15 september 2013, 17:40
Sinds een half jaartje probeer ik elektrische gitaar te spelen. Dat gaat op zich wel leuk, veel via youtube filmpjes en guitar tabs van websites, maar de laatste tijd schiet het niet echt op.

Het lijkt mij leuk om ook met beginners zoals ik met enige regelmaat af te spreken om samen wat te oefenen/spelen. Ik krijg persoonlijk er meer energie van om met anderen te spelen/oefenen. Mensen met meer ervaring mag natuurlijk ook :)

Ben zelf 30 jaar en woon in Assen. Het lijkt mij wel praktisch om enigszins bij elkaar in de buurt te wonen. Door de weeks kan ik niet altijd maar in het weekend meestal wel. Zit te denken aan 2/3 keer per maand, net ook hoe het past.

Ik heb een vrij brede muzieksmaak dus er is vast wel wat te vinden wat gaat werken :)

bullitshot
26 september 2013, 21:28
anyone? :)

gitaarvrouwtje
26 september 2013, 21:54
Ik ben zelf meer vd acoustics .en ik zit weer net wat ver voor jou is toch al gauw 50 minuten vanaf Assen
Anders zou ik best af en toe wat willen doen hoor :) ik denk alleen dat t voor jou meer haalbaar is om een mede electrische gitarist te vinden in Assen of omgeving en ik weet uit ervaring dat wij noorderlingen toch vaak wat geisoleerd zitten

bullitshot
29 september 2013, 12:53
Hee! dank je voor je aanbod maar idd, het lijkt mij meer een praktische combinatie wanneer de ander ook een elektrische gitaar speelt. Punk rock en jimmy hendrix gaat denk ik toch net wat anders op een akoestische gitaar :) Mocht je nog iemand weten buiten het forum om die wel interesse heeft zou het leuk zijn hoor! 50 KM vind ik nog wel redelijk te doen, moet niet heel veel verder zijn ;)

gitaarvrouwtje
29 september 2013, 13:43
Was ook niet echt een aanbod hoor haha :) ik houd mij m.i. Meer bezig met folk, bluegrass en americana
Meer ook weer een manier je topicje te umpen, wie weet leest iemand het
Want de behoefte samen te spelen snap ik heel goed :) maar wel met mensen die de zelfde interesse gebieden hebben:)