PDA

View Full Version : Stevie Ray Vaughan Tribute band zoekt een bassist(e)



Aca Ilic
15 september 2013, 13:57
De enige officiële Europese “Tribute to Stevie Ray Vaughan Band”, X-Ray Blues Band is met spoed op zoek naar een gemotiveerde en ervaren bassist(e), die naast een goede instelling ook over een gezonde dosis humor beschikt. De band speelt +/- 40 keer per jaar in binnen- en buitenland. Heb je affiniteit met Texas blues, en dan met name van het werk van Stevie Ray Vaughan neem dan contact met ons op via email: info@xraybluesband.nl
grtz
Alex

Aca Ilic
28 september 2013, 10:57
Geen enkele bluesminded bassist?????????????!!!!!!!!!!!!!!!??????????????? ??

gitaarvrouwtje
28 september 2013, 11:11
Vastwel, ik denk dat t em in de goede instelling en de humor zit LOL

Speel geen bas :) ..en tsja niet iedereen kan zo vaak optreden, mischien ook een reden..zou in mn eigen leven gewoon niet kunnen ( al zou ik t super vinden haha)

Maar ik bump gewoon ff lekker met je mee , misschien als de topic ff weer omhoog bumpt dat die ene perfecte bassist(e) het net ff leest :)
Succes

*BUMP*

Aca Ilic
28 september 2013, 20:38
Vastwel, ik denk dat t em in de goede instelling en de humor zit LOL

Speel geen bas :) ..en tsja niet iedereen kan zo vaak optreden, mischien ook een reden..zou in mn eigen leven gewoon niet kunnen ( al zou ik t super vinden haha)

Maar ik bump gewoon ff lekker met je mee , misschien als de topic ff weer omhoog bumpt dat die ene perfecte bassist(e) het net ff leest :)
Succes

*BUMP*

Thnx Gitaarvouwtje,maar zonder juiste instelling en humor hoeft niemand te reageren. Ik ga met acht jaar ons hardwerkend bestaan niet klooien, en by the way perfecte bassist(e) bestaat niet, net zoals gitarist, drummer,toetsenman etc... we hebben allemaal onze dingentjes, en je hoeft niet altijd professionals in de band te hebben om een perfecte team samen te stellen.
Daarom zijn we op zoek naar iemand die begrijpt wat "vaak" optreden inhoudt (+/- 40 keer per jaar is het ook niet zo vaak zeg...)

muziekschuur
28 september 2013, 21:52
Tsja.... beetje ver weg...

gitaarvrouwtje
28 september 2013, 22:01
Thnx Gitaarvouwtje,maar zonder juiste instelling en humor hoeft niemand te reageren. Ik ga met acht jaar ons hardwerkend bestaan niet klooien, en by the way perfecte bassist(e) bestaat niet, net zoals gitarist, drummer,toetsenman etc... we hebben allemaal onze dingentjes, en je hoeft niet altijd professionals in de band te hebben om een perfecte team samen te stellen.
Daarom zijn we op zoek naar iemand die begrijpt wat "vaak" optreden inhoudt (+/- 40 keer per jaar is het ook niet zo vaak zeg...)
Die opmerking van mij was humoristisch op te vatten :p, ik bedoelde er niet mee te zeggen dat dit van jou een foute insteek is maar dat er blijkbaar nog geen bassist met humor dan wel goede instelling langs de topic was gewapperd :p

Aca Ilic
29 september 2013, 09:47
snap ik GV, en vanzelfsprekend bedankt voor omhoog bumpen ;-)

7ender
29 september 2013, 09:58
Tsja.... beetje ver weg...


dat hoeft geen belemmering te wezen hoor ,....

.....je slaat gewoon een stuk over ,....dan ben je d'r sneller :satisfie:

Aca Ilic
13 oktober 2013, 17:04
gevonden, bij deze kan het slotje op.....