PDA

View Full Version : Baswinkel



Razorhead
28 juni 2003, 17:42
Hey,

Ik ben een nieuwe bas aan het kijken, en ik woon in nunspeet. Ik ben al naar Big-one in Zwolle geweest (hele vette Cort NA4 new Artisan €790,- is dat een normaal prijsje?) en ik ga ook nog ff naar Feedback in Apeldoorn. Weet er iemand nog een goedgesorteerde winkel in de omgeving?

Jasper

skabouter
28 juni 2003, 18:10
wow, is dat nieuwprijs ?

de A5 is nieuw 975 ofzo, dacht ik. dan is de A4 wel erg goedkoop daar.

Razorhead
28 juni 2003, 21:34
Yep, volgens mij istie wel nieuw.

Jasper

basswasp
28 juni 2003, 22:32
Met Feedback heb je zo'n beetje wel het beste gehad in jouw regio, maar je zal ook kleinere winkels moeten bekijken. Vaak staan hier ook nog bassen die geen andere winkel in de omgeving heeft. Tijdrovend, maar dan heb je wel de keus.

Lize
29 juni 2003, 13:54
Nog wel een eindje weg (maar voor mij nog een stuk verder en ik ben er toch heengetreind om mijn Yamaha TRB te halen) is Tools4Tones in Nijmegen. Het zaakje ziet er niet uit, maar de bassenmeneer weet absoluut waar hij het over heeft, en het is een zaak met bijna alleen maar 2dehands spullen en showmodellen voor een hele goede prijs. Ook zijn ze erg goed qua inruilen, vond ik. 't Is natuurlijk maar afwachten wat ze hebben staan, maar gelukkig hebben ze een website die goed up-to-date wordt gehouden www.tools4tones.nl

Ik ben persoonlijk erg tegen het kopen van nieuwe instrumenten, zodra je iets nieuws koopt, keldert de waarde meteen met de helft. En tweedehands kun je gewoon voor minder geld een veel beter instrument kopen.

emielow
29 juni 2003, 14:52
ik woon in almelo

goeie zaken zijn guitarstore in wierden www.guitar.nl
american guitar store in enschede
huigens music in hengelo

verder heb je nog wel kleinere zaken, maar ga daar s kijken.

basswasp
29 juni 2003, 15:05
Nog wel een eindje weg (maar voor mij nog een stuk verder en ik ben er toch heengetreind om mijn Yamaha TRB te halen) is Tools4Tones in Nijmegen. Het zaakje ziet er niet uit, maar de bassenmeneer weet absoluut waar hij het over heeft, en het is een zaak met bijna alleen maar 2dehands spullen en showmodellen voor een hele goede prijs. Ook zijn ze erg goed qua inruilen, vond ik. 't Is natuurlijk maar afwachten wat ze hebben staan, maar gelukkig hebben ze een website die goed up-to-date wordt gehouden www.tools4tones.nl

Ik ben persoonlijk erg tegen het kopen van nieuwe instrumenten, zodra je iets nieuws koopt, keldert de waarde meteen met de helft. En tweedehands kun je gewoon voor minder geld een veel beter instrument kopen.
Hmm... ze hebben daar een Mu-tron III :satisfie:

Lize
29 juni 2003, 16:51
Jaaaaa, had ik ook al gezien :)

Hij staat er al een tijdje ook, wel gek want je komt ze verder toch weinig meer tegen, dacht ik. Maargoed, eerst die fretless en dan zien we wel weer verder :)

basswasp
29 juni 2003, 17:22
Welke fretless heb je het over?

Lize
29 juni 2003, 18:37
Oh, niet een van Tools4tones hoor. Al heb ik daar wel op die fretless Musicman gespeeld, errug mooi maar veel te duur.
Er hangt hier ergens een topic rond over Palmer Bassen, die fretless wordt het (voor 149 euro kan ik me er geen buil aan vallen) Ben wel erg benieuwd naar het ding.

MathijsB
29 juni 2003, 22:49
Je kunt ook naar Kees Dee in Amersfoort gaan, die zaak is vrij groot.

frenske
30 juni 2003, 09:45
Nog wel een eindje weg (maar voor mij nog een stuk verder en ik ben er toch heengetreind om mijn Yamaha TRB te halen) is Tools4Tones in Nijmegen. Het zaakje ziet er niet uit, maar de bassenmeneer weet absoluut waar hij het over heeft, en het is een zaak met bijna alleen maar 2dehands spullen en showmodellen voor een hele goede prijs. Ook zijn ze erg goed qua inruilen, vond ik. 't Is natuurlijk maar afwachten wat ze hebben staan, maar gelukkig hebben ze een website die goed up-to-date wordt gehouden www.tools4tones.nl

Ik ben persoonlijk erg tegen het kopen van nieuwe instrumenten, zodra je iets nieuws koopt, keldert de waarde meteen met de helft. En tweedehands kun je gewoon voor minder geld een veel beter instrument kopen.
Hmm... ze hebben daar een Mu-tron III :satisfie:


Als je toch naar Nijmegen gaat dan kun je net zo goed ff langs Paul´s Bassmatters gaan!
www.bassmatters.nl