PDA

View Full Version : Hey Hallo (voor de tweede keer)



HerrPiet
9 september 2013, 17:18
Heb mij al een keer eerder voorgesteld, dat was zo'n drie jaar geleden. Alleen toen door omstandigheden (langdurige ziekte) niet meer in staat geweest om gitaar te spelen.

Nu heb ik inmiddels 1,5 jaar gitaar les. Zowel akoestisch en elektrische en het gaat aardig. Ook wat meer gitaren in de loop van de jaren weten te bemachtigen.

Op het moment een London city telecaster comet t en een les paul kopie. De les paul kopie heb ik voor een een klein prijsje kunnen kopen en die wil ik binnenkort onder handen gaan nemen. Andere elementen en andere kleurtje geven.

Daarnaast heb ik nog een Crafter Jumbo JE-24 overgenomen van de leadsinger van toen malige the red 17 en nu leadsinger van Draw the parade. Wel grappig is dat hij inmiddels een goede vriend van mij is geworden. Wat een gitaar niet allemaal kan doen! :rockon:

Jedeel
9 september 2013, 18:05
Re-welkom HerrPiet op dit forum!!!

Prachtig dat je ná jouw ziekte wederom je hobby op kan pakken!!

Succes en veel plezier hier.

HerrPiet
10 september 2013, 16:19
Dank je!

Tijdens de behandeling en thuis zitten heb ik toch regelmatig te gitaar erbij gepakt. Het was een welkome afwisseling op het niks doen, maar daarnaast is het best vermoeid om gitaar te spelen als je algehele conditie niet optimaal is. Maar het lukt nu aardig en volgens mijn leraar ben ik goed op weg!

Scarface
10 september 2013, 16:42
Hoi,

Welkom terug op het forum,leuk dat je het gitaar spelen weer hebt opgepakt na jou ziekte...Ik zelf had 20 jaar geen gitaar meer in mijn handen gehad,had overigens niets met een ziekte te maken. Ben sinds 1,5 jaar ook weer aan de gang,geweldig gewoon wat dat instrument mij geeft...

Anyway veel speelplezier...

Groet,
Marco