PDA

View Full Version : NGD '96 Sheraton II



Dimitri92
8 september 2013, 22:48
Ik kon het niet laten; 1996 Sheraton II. Origineel op de missende slagplaat na. Mocht iemand iets hebben liggen, laat 't me weten. Speelt fantastisch, enkel de intonatie ietsjes bij moeten stellen. Verse set .010 erop en ze zingt prachtig door de BJr. Voor een 17 jaar oude dame ziet ze er super uit, een krasje hier en daar maar na een polijstbeurt glimt ze weer prachtig! Mooie aanvulling voor het wat warmere/zwaardere werk naast m'n Telecaster.

Overgenomen van een zeer vriendelijke verkoper van MP.
http://imageshack.us/a/img401/1699/pikq.jpg

http://imageshack.us/a/img841/4909/yafr.jpg

http://imageshack.us/a/img401/1120/bt67.jpg

soundbound
8 september 2013, 22:58
nou, daar heb je een mooitje aan! Mooie finish! Have fun!

jutter
8 september 2013, 23:17
Iets zegt me dat ik er ook één moet hebben! Gefeliciteerd Dimitri!

BamBuFan1
8 september 2013, 23:33
Nice. Uit welke fabriek komt deze?

Dimitri92
8 september 2013, 23:53
Nice. Uit welke fabriek komt deze?

Your guitar was made at the
Samick Plant, Korea
August 1996
Production Number: 7106

Thera ya go!

Ik heb al langere tijd een beetje zitten kwijlen op deze oudere Sheratons. De kleuren zijn zoveel mooier dan die nieuwere, geligere sheratons. Vooral de achterkant ook, fantastisch.

vulvasonic
9 september 2013, 00:09
Geweldig mooie sunburst. Prachtig!
Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee. :)

O, ennuuuuu...... je zet er toch nog wel even een slagplaatje op, hè? Tortoise plaatje maar doen dan? :D

Dimitri92
9 september 2013, 08:27
Geweldig mooie sunburst. Prachtig!
Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee. :)

O, ennuuuuu...... je zet er toch nog wel even een slagplaatje op, hè? Tortoise plaatje maar doen dan? :D

Dankje, gaat vast goedkomen!

Ja ik was wel van plan er een op te zetten, zijn echter nog lastig te vinden... Epiphone onderdelen kun je nergens echt fatsoenlijk krijgen heb ik het idee. Maar misschien heb ik nog niet goed genoeg ge'googled

Rooker
9 september 2013, 09:43
Wat voor genre speel je? Zit ook ernstig naar een sheraton te kijken namelijk. Ik hoop er dan behalve mooi clean ook Dave Grohl achtige partijen mee te spelen. Zal dat goed komen?

Edit: Lomperd:chicken:. Hele prachtige gitaar!!! Gefeliciteerd....

Lexvandoef
9 september 2013, 10:01
Leuk ding! Ze kunnen erg goed zijn, heb ik zelf al gemerkt. Veel plezier dermee!

Hotpepper01
9 september 2013, 10:07
Ja, dat zijn ze !! Om jaloers van te worden.

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Mooie finish ook. Ik hou niet zo van rood of geel in een sunburst Sheraton. Maar deze is erg mooi geslaagd. Nu op zoek naar een mooie tortoise slagplaat met wide bevel. En mss de toets net wat donkerder zien te krijgen.

Martijn-w
9 september 2013, 11:14
Semi-hollows.. Altijd goed. Ik vind de headstock van de sheraton altijd zo mooi :)

Dimitri92
9 september 2013, 11:18
Wat voor genre speel je? Zit ook ernstig naar een sheraton te kijken namelijk. Ik hoop er dan behalve mooi clean ook Dave Grohl achtige partijen mee te spelen. Zal dat goed komen?

Edit: Lomperd:chicken:. Hele prachtige gitaar!!! Gefeliciteerd....

Ik speel voornamelijk blues rock. En dat gaat goed hoor, hij reageert goed op tubescreamers, fuzzface etc. Geen idee nog wat ie op echt hoog volume met een band doet. Maar dat zal wel goed komen. Sheratons hebben een centraal middenblock he, ze zijn niet helemaal hollow dus 't zou moeten gaan.

Over de toets, deze mag binnenkort nog wel een beetje olie gebruiken inderdaad.

De slagplaat: er moet zeker een tortoise slagplaat opkomen, die originele met de E erop maakt 'm echt af!

En dank allen, ik ben er nog erg blij mee (Heb 'm ondertussen een klein weekje). Ik kwam gisteravond terug op m'n studentenkamer en heb een hele avond zitten spelen, haha =)