PDA

View Full Version : Dit gaat hem worden



flabbus
8 september 2013, 18:54
Squier Tele Class. Vibe 50 LH bb/mn.

:noob::noob:

vulvasonic
8 september 2013, 20:34
Squier Tele Class. Vibe 50 LH bb/mn.

:noob::noob:
Ofwel, linkshandige Squier 50's Classic Vibe telecaster met een maple neck, in het zwart en voorzien van een zwarte slagplaat?
Klinkt niet vies. Vergeet niet een kleine revue te geven en FOTO's te posten als het zover is. :)

RS-Rik
8 september 2013, 21:25
Wel een beetje safe en saai, de 70s custom (in t wit) met twee widerange humbuggies (met instamp Fend0r op de covers) is ook heel leuk

Martin_
8 september 2013, 21:37
Ofwel, linkshandige Squier 50's Classic Vibe telecaster met een maple neck, in het zwart en voorzien van een zwarte slagplaat?
Klinkt niet vies. Vergeet niet een kleine revue te geven en FOTO's te posten als het zover is. :)
BB is in dit geval Butterscotch Blond.

vulvasonic
8 september 2013, 22:21
BB is in dit geval Butterscotch Blond.
Och ja, natuurlijk! Dom van mij. Nou ja, nóg mooier dus. Ik heb veel goede verhalen gelezen over deze serie hier op dit forum. En het ziet er ook allemaal zeer smakelijk uit. Veel 'bang for the buck'. :)

Terminus
8 september 2013, 23:38
Wel een beetje safe en saai, de 70s custom (in t wit) met twee widerange humbuggies (met instamp Fend0r op de covers) is ook heel leuk

Als je die linkshandig weet te vinden ben je een held

vulvasonic
9 september 2013, 00:12
Als je die linkshandig weet te vinden ben je een held
Waarom? Staat gewoon in de catalogus, dus dan is ie ook te verkrijgen. Je zal ze niet in iedere winkel tegenkomen, dus testen kan een probleem zijn, maar je kunt ze sowieso bestellen. En gelet op de openingspost heb ik ook zo'n donkerbruin vermoeden dat dat precies is wat de TS gedaan heeft. :)

Martijn-w
9 september 2013, 11:18
http://www.crappie.com/crappie/attachments/georgia/87838d1334008562-lake-harding-this_thread_is_worthless_without_pictures.jpg