PDA

View Full Version : Nu ook mijn GEAR op internet



ieme
28 juni 2003, 15:44
Hallo,

Op mijn msngroups account heb ik alle digitale fotos die ik heb van mijn gitaren van de laatste 2 jaar gezet.

http://groups.msn.com/ieme/gitaren.msnw

Vragen? stel ze maar, die Gibson LP Junior is een 3/4 model uit 1957!

Laterz

Wilson
28 juni 2003, 15:51
wow nice gear!!

ieme
28 juni 2003, 15:51
tnx!

roppie
28 juni 2003, 15:52
erg mooi allemaal zeg! alleen wat heb je met die takamine uitgespookt? :)

ieme
28 juni 2003, 15:54
erg mooi allemaal zeg! alleen wat heb je met die takamine uitgespookt? :)

Die takamine, ja die is gesigneerd door KANE...
Ja ik weet dat een aantal mensen hier schurft hekel aan kane hebben maar ja toen stonden die handtekeningen dr al op hahahah

BLOK182
28 juni 2003, 15:55
Mooi spul man, gave gitaren en stoere amp!

ieme
28 juni 2003, 16:04
Mooi spul man, gave gitaren en stoere amp!

Dankjewel!

BLOK182
28 juni 2003, 16:05
Misschien kan je ff vertellen welke gitaren het precies zijn?
Nog een vraagje, die '57 LP, hoeveel kost zoiets eigenlijk? Likt me verrekte cool iets heel ouds in huis te hebben :-)

ieme
28 juni 2003, 16:06
Misschien kan je ff vertellen welke gitaren het precies zijn?

ja zal ik ff doen

ieme
28 juni 2003, 16:11
FOTO: 28-6-2003 001
vlnr:
Epiphone hummingbird
Takamine G-serie (signed by kane)
Gibson Les Paul Junior 3/4 mensuur 1957
Fender custom strat, tex special& pearly gates humbucker
Fender strat standard mexico 96
DeArmond Jetstar korea
Fender tele standard USA 91
Peavey tele USA
Fender strat standard USA 91

Vertsterker:
Vox ac 30 tb 96

ieme
28 juni 2003, 16:16
Nog een vraagje, die '57 LP, hoeveel kost zoiets eigenlijk? Likt me verrekte cool iets heel ouds in huis te hebben :-)

Die gibson uit 57 is best heel zeldzaam ooit 777 van gemaakt, maar ja zoals je ziet heeft een van de vorige eigenaren de lak verwijderd. Het was een sunburst model en ja dat drukt de prijs een heel eind!

Leuk om te vertellen trouwens dat één van de vorige eigenaren Paul Jan Bakker van ex-kane/ex-anouk is en dat deze gitaar op urban solitude en So glad you made it te horen zijn en voor de tmf kijkers onder ons, je ziet wel eens die tmf awards uitvoering van RU Kidding me van 3 jaar geleden... das mijn gitaar! hahaha ja best wel trots op dat dingetje!

Matsvansanten
28 juni 2003, 16:25
wow vet mooie stuff joh!!!!maare ik zie dat jij die effect pedaaltjes met 1 adapter met verlengsnoer doet, toevallig heb ik ook net zo''n verleng ding gekocht en ik heb 6 verschillende adapters geprobeerd (allemaal 9V zoals mijn pedaaltjes nodig hebben) maar ik krijg ze niet aan de praat met die adapter....wat doe ik fout???? :???: ik had wel eerst de batterijen eruit gehaald want anders heeft het natuurlijk geen zin d8 ik want dan doen ze het gewoon op de batterijen. Aangezien ze het met 6 verschillende adapters (6 verschillende uitgeprobeerd) nog nie deden heb ik de batterijen er weer in gedaan en toen deden ze het gewoon. Wat doe ik fout???? :???: :oops:
p.s. ik heb een marshall guv'nor 2 en een boston wah wah....

roppie
28 juni 2003, 16:26
Nog een vraagje, die '57 LP, hoeveel kost zoiets eigenlijk? Likt me verrekte cool iets heel ouds in huis te hebben :-)

Die gibson uit 57 is best heel zeldzaam ooit 777 van gemaakt, maar ja zoals je ziet heeft een van de vorige eigenaren de lak verwijderd. Het was een sunburst model en ja dat drukt de prijs een heel eind!

Leuk om te vertellen trouwens dat één van de vorige eigenaren Paul Jan Bakker van ex-kane/ex-anouk is en dat deze gitaar op urban solitude en So glad you made it te horen zijn en voor de tmf kijkers onder ons, je ziet wel eens die tmf awards uitvoering van RU Kidding me van 3 jaar geleden... das mijn gitaar! hahaha ja best wel trots op dat dingetje!

nou heb je enorm veel leuke informatie gegeven behalve het antwoord op zijn vraag :lol:

ieme
28 juni 2003, 16:28
Nog een vraagje, die '57 LP, hoeveel kost zoiets eigenlijk? Likt me verrekte cool iets heel ouds in huis te hebben :-)

Die gibson uit 57 is best heel zeldzaam ooit 777 van gemaakt, maar ja zoals je ziet heeft een van de vorige eigenaren de lak verwijderd. Het was een sunburst model en ja dat drukt de prijs een heel eind!

Leuk om te vertellen trouwens dat één van de vorige eigenaren Paul Jan Bakker van ex-kane/ex-anouk is en dat deze gitaar op urban solitude en So glad you made it te horen zijn en voor de tmf kijkers onder ons, je ziet wel eens die tmf awards uitvoering van RU Kidding me van 3 jaar geleden... das mijn gitaar! hahaha ja best wel trots op dat dingetje!

nou heb je enorm veel leuke informatie gegeven behalve het antwoord op zijn vraag :lol:


EN dat is het geheim van de smit... ;) 1300 euros

BLOK182
28 juni 2003, 16:31
best wel een smak geld, maar wel natuurlijk niet te duur voor iets van 45 jaar oud wat waarschijnlijk lekker speelt en klinkt. (toch?)

ieme
28 juni 2003, 16:31
wow vet mooie stuff joh!!!!maare ik zie dat jij die effect pedaaltjes met 1 adapter met verlengsnoer doet, toevallig heb ik ook net zo''n verleng ding gekocht en ik heb 6 verschillende adapters geprobeerd (allemaal 9V zoals mijn pedaaltjes nodig hebben) maar ik krijg ze niet aan de praat met die adapter....wat doe ik fout???? :???: ik had wel eerst de batterijen eruit gehaald want anders heeft het natuurlijk geen zin d8 ik want dan doen ze het gewoon op de batterijen. Aangezien ze het met 6 verschillende adapters (6 verschillende uitgeprobeerd) nog nie deden heb ik de batterijen er weer in gedaan en toen deden ze het gewoon. Wat doe ik fout???? :???: :oops:
p.s. ik heb een marshall guv'nor 2 en een boston wah wah....

je moet even kijken hoe ze geaard zijn, welke kant van de adapterplu t pusje en welke t minnetje is, staat dr wel op.... ik gebruik trouwens 2 adapters voor mijn Morley wah heb ik een losse want dat klinkt beter naar mijn idee.. heeft iets met milivoltages te maken heb ik me laten vertellen...

ieme
28 juni 2003, 16:33
best wel een smak geld, maar wel natuurlijk niet te duur voor iets van 45 jaar oud wat waarschijnlijk lekker speelt en klinkt. (toch?)

hij speelt niet lekker, hij voelt gewoon magisch aan!!! hahaha... nee hij is gewoon leuk maar wel 3/4 mensuur en dat rockt gewoon ff lekker

Matsvansanten
28 juni 2003, 16:48
sorry maar ik snap het nog steeds niet :oops: hoe moet ik zien welke kant het plusje is en welke het minnetje en als ik dat weet wat moet ik dan doen???(ik weet trouwens wel dat mijn pedaaltjes min nodig hebben want dat staat erop en klopt het ook dat ik de batterijen eruit moet halen???) :???:

ieme
28 juni 2003, 16:58
sorry maar ik snap het nog steeds niet :oops: hoe moet ik zien welke kant het plusje is en welke het minnetje en als ik dat weet wat moet ik dan doen???(ik weet trouwens wel dat mijn pedaaltjes min nodig hebben want dat staat erop en klopt het ook dat ik de batterijen eruit moet halen???) :???:

We gaan een beetje off-topic nu maar goed, als je de batterijen in de pedaaltjes laat zitten dan heeft een adapter geen zin

+(0- als dit tekentje op je pedaaltje staat (wat bij marshall en boss het geval is) betekent het dat de binnenkant van de adapter plug min is en de buitenkant plus...
omgekeerd:
+0)- is de buitenkant min en de binnenkant plus...

dus ff checken of het hetzelfde op de adapter staat dan op t pedaaltje!
succes

telecastermaster
28 juni 2003, 16:58
leuke verzameling. Welke is je 'number one' gitaar?

ieme
28 juni 2003, 17:01
leuke verzameling. Welke is je 'number one' gitaar?

niet echt een number one, maar die custom strat en die usa strat en usa tele speel ik het meeste op

Matsvansanten
28 juni 2003, 17:01
sorry dat het idd off-topic is...anderen let hier niet op en praat over de gear!!!!!!(die overigens vet is!!!) maare ik ben er nu 8er wat je bedoelt en ga het nu proberen... :lol:

ieme
28 juni 2003, 17:30
sorry dat het idd off-topic is...anderen let hier niet op en praat over de gear!!!!!!(die overigens vet is!!!) maare ik ben er nu 8er wat je bedoelt en ga het nu proberen... :lol:

Succes, laat je ff horen of t gelukt is?

Barret Wallace
28 juni 2003, 17:32
hey vette gear 8-)

gaaf die schaller amp :) komt daar een beetje een lekkere lead scheur uit ?

ieme
28 juni 2003, 17:37
hey vette gear 8-)

gaaf die schaller amp :) komt daar een beetje een lekkere lead scheur uit ?
die versterker heb ik niet meer maar klonk wel leuk alleen omdat ie zo oud was rammelde ie nogal daarom is ie weg....

Matsvansanten
28 juni 2003, 20:23
ai nee het lukt nog steeds niet :cry: ik snap echt nie wat ik verkeerd doe....er staat op de onderkant van mijn pedaaltjes dit: +-----(0----- - en dat staat ook op de adapter, ook staat er 9V op de pedaaltjes en op de adapter ook......als ik ze allemaal aansluit en ook op me gitaar en versterker enzo aansluit geeft de versterker gewoon geluid van me gitaar als de pedalen uitstaan maar zodra ik er een aanzet komt er geen geluid meer uit de versteker....zet ik hem weer uit dan komt er weer geluid....WAT DOE IK NOU FOUT??? als ik de batterijen erin doe doen ze het weer prima dus de snoeren zijn ook niet kapot ofzo.....misschien is het de adapter maar dat kan ik me bijna niet voorstellen (ik heb hem niet nieuw gekocht maar hijs ook nie zo super oud denk ik) :-? :???:

musicmaniac
29 juni 2003, 08:39
Mooi spul! Heb een vraagje: ben van plan m'n pedaaltjes ook in een bak te gan bouwen, hoe heb jij ze vastgezet aan de onderkant?

ieme
29 juni 2003, 12:39
Mooi spul! Heb een vraagje: ben van plan m'n pedaaltjes ook in een bak te gan bouwen, hoe heb jij ze vastgezet aan de onderkant?

tie-ribs, 2 gaatjes boren aan beide kanten van t pedaal en vastzetten, is perfect!

ieme
29 juni 2003, 17:43
leuke verzameling. Welke is je 'number one' gitaar?
De Gibson 3/4 is mn number one gitaar...

niels_r
29 juni 2003, 19:07
leuke verzameling. Welke is je 'number one' gitaar?

niet echt een number one, maar die custom strat en die usa strat en usa tele speel ik het meeste op





leuke verzameling. Welke is je 'number one' gitaar?
De Gibson 3/4 is mn number one gitaar...

:roll:

ieme
29 juni 2003, 19:11
leuke verzameling. Welke is je 'number one' gitaar?

niet echt een number one, maar die custom strat en die usa strat en usa tele speel ik het meeste op





leuke verzameling. Welke is je 'number one' gitaar?
De Gibson 3/4 is mn number one gitaar...

:roll:

Ja t word een beetje vaag, die gibson is mn pronkstukkie maar ik speel dr weinig op, bij optredens altijd die 2 stats en die tele

PeArLjAm
29 juni 2003, 21:45
Nice stuff Bieke!! Veel strats en teles, zoals het hoort... 8-) :lol: O en die lp junior vind ik ook erg tof.