PDA

View Full Version : Pop/Rock band zoekt bassist



Copywrite
5 september 2013, 15:07
Hallo,
Wij zijn Copywrite, een pop/rock coverband uit Overijssel en we zijn op zoek naar een nieuwe Bassist. Copywrite bestaat momenteel uit: gitaar, toetsen en 2x zang. Nu de vakantie weer voorbij is willen we z.s.m. weer verder. Onze muzieksmaak is erg divers en we spelen o.a. muziek van: Pink, Anouk, Pink Floyd, Coldplay, The Beatles, Foo Fighters en nog veel meer. De leeftijd van de band ligt tussen de 20 en 30 jaar.

Zie jij het helemaal zitten om in onze band te bassen? En wil je net als ons je kunsten vertonen op het podium? Stuur ons dan een PM, dan kunnen we contact op nemen om een afspraak te maken.

Groeten Copywrite!

Ps: wil je meer informatie, of wil je onze setlist zien? Stuur een PM!!

gitaarvrouwtje
5 september 2013, 15:22
ben geen bassist
maar kan me voorstellen dat men graag wat muziek van jullie wil horen :) dus een opname oid
ik ben in elk geval altijd erg nieuwsgierig naar de aanwezige bandjes en musici ook al bas ik niet :)
zou misschien toch wel een leuke aanvulling zijn op jullie berichtje?

Copywrite
5 september 2013, 16:37
Hallo gitaarvrouwtje,

We hebben helaas nog geen opnames van ons maar als we die hebben zal ik die z.s.m. hier plaatsen.

Voor de andere mensen, we zijn ook nog op zoek naar een drummer, dan is de hele groep compleet.

gitaarvrouwtje
5 september 2013, 17:35
Ah zo
Nou succes en vooral veel plezier bij de " geboorte " van de band! Ik hoop dat jullie de club compleet krijgen :)