PDA

View Full Version : hallo hallo! :)



mliesje90
4 september 2013, 18:22
Dag allemaal,

Ja, nou dit is de plek om mezelf voor te stellen he? Ehm even denken wat ik aan standaard praatjes kan weglaten..
Heel snel: marlise/student/utrecht/23. Ok, dat is dat.

Verder, ik speel ukulele en ik ben bezig met gitaar. Ik weet het, gekke volgorde eigenlijk, maar het kwam zo op mijn pad. En ik was meteen verkocht toen ik er een paar grepen op probeerde, het geluid is zo schattig. Volgens mij kan je amper een zielig liedje maken op zo'n ding, prachtig toch? Maargoed, eigenlijk vind ik wel dat ik gitaar moet leren spelen ook, zeker gezien ik er ook al gewoon 2 heb staan.

Verder over de ukulele: hij heet simon (Mahalo), is nu bijna 1 jaar oud, maakt graag muziek met me en wilt als je een stekker in zijn achterste stopt ook nog wel eens heel erg hard geluid maken via boxen enzo.
We proberen een bandje te vinden, maar we zijn allebei nog een beetje te relaxed om er echt werk van te maken. En de liedjes die we tot nu toe samen schrijven zijn wel echte solo-nummertjes.

Ik laat het hierbij, anders blijf ik gaan :)
Fijne dag allemaal, en zie jullie op het forum!

Jedeel
4 september 2013, 18:53
Welkom Marlise op dit forum.

Een leuke "stel jezelf voor"!!!

Naast gitaristen ook wel genoeg Uke-spelers op dit forum.
(Ik zelf ook, maar grijp er toch te weinig naar.... ik hem/haar ook geen naam gegeven zelfs ;-) )

gitaarvrouwtje
4 september 2013, 18:55
Oh heee NOG een dame :) met een ukelele nog wel,..leuk instrument hoor
Nu de gitaar nog :)
Welkom hier, neem je wel es iets op? Laten horen hoor
Groetjes kris

Swaag
4 september 2013, 20:18
....ik speel ukulele....geluid is zo schattig. Volgens mij kan je amper een zielig liedje maken op zo'n ding....
Welkom op het forum.
Zielige liedjes op ukelele?

http://www.youtube.com/watch?v=YfhvZLeUGF8

mliesje90
6 september 2013, 17:15
hahaha, ja eddie vedder..
maar zelfs dan klinkt het nog niet eens zo heel erg dramatisch, toch?

en ik neem het nog niet op. ik ben rustig een beetje repertoire aan het maken en dan ga ik inderdaad zeker iets opnemen!!