PDA

View Full Version : jammers gezocht drachten e.o



Kees B
3 september 2013, 15:07
ik ben nu een klein weekje op het forum aanwezig en het valt mij meermalen op dat er nogal wat mensen zijn die,net als ik, erg graag gitaarspelen maar,om wat voor reden dan ook,geen mensen kunnen vinden om dit mee te delen zonder daarvoor meteen auditie te moeten doen voor een band oid,met als gevolg weer alleen te staan vanwege de (minder jonge) leeftijd,het speelniveau of wat dan ook..ik bedoel,wat zou het toch mooi zijn als je,bijv. onder het genot van een biertje,gewoon plezier kan hebben zonder al dit geouwehoer..en dan maar zien waar het schip strand..
zelf ben ik zo een,net als vele anderen, die thuis maar wat aan ligt te klooten,en mijn speelniveau is om te janken..en hoewel ik wel plezier heb mist er toch iets..wat ik mis is de motivatie om elke dag een uurtje te oefenen omdat ik steeds maar weer in hetzelfde cirkeltje blijf hangen en voor mijn gevoel geen steek verder kom..gitaarles is natuurlijk een optie maar dat ligt mij niet en beleef daar eigenlijk geen plezier aan..nee,ik moet het hebben van een beetje gezelligheid zonder de druk iets te moeten kunnen voor de volgende les.. en voor die 20 euro per les kan ik ook een kratje bier en wat hapjes kopen om met een stuk of wat mensen thuis een gezellige gitaaravond te organiseren,dan eens hier en dan weer eens bij iemand anders..persoonlijk ben ik ook van mening dat men op een avond meer leert van elkaar dan in één les en dat het allemaal veel gezelliger kan..en dat kan erg motiverend werken..

mijn vraag is dan ook of er mensen zijn die net als ik er iets voor voelen om af en toe eens bij elkaar te komen om samen gezellig wat aan te klooten en te improviseren en hier en daar en wat van elkaar te leren..
het speelniveau is in mijn geval niet echt van belang omdat ik met mijn niveau van iedereen kan leren hahaha
wat betreft de leeftijd doel ik op mensen vanaf mijn leeftijd (35) en ouder..
mijn muzieksmaak is heel breed maar zou graag zien dat er mensen zijn die wat hebben met blues en rock and roll..en dit mag best ook een beetje zwaarder en bruuter..zolang we keet hier maar niet afbreken :soinnocent:
afstand is iets wat ieder voor zichzelf moet bepalen,voor mijzelf is een kilometertje of 40 wel te doen..

dus..minder jonge rockers..laat wat van jullie horen!! :supercool:

Kees B
29 november 2013, 14:58
ben ik dan echt de enige hier?? of blijven we met z'n allen liever wat eindeloos aankloten en het stof van de gitaren poetsen ipv spelen!!?? :noob:

jutter
29 november 2013, 15:50
ben ik dan echt de enige hier?? of blijven we met z'n allen liever wat eindeloos aankloten en het stof van de gitaren poetsen ipv spelen!!?? :noob:

Ja.


...............................

arnoldtims
29 november 2013, 17:36
Heb deze post helemaal over het hoofd gezien. Maar ik geloof dat ik wel aardig aan je profiel voldoe.
Woon in Drachten ben 40 jaar en houd erg van blues vooral electriek) en ook mijn niveau is niet heel hoogstaand maar ben zeker ook geen beginner.
Je geeft aan dat het het je niet uitmaakt welk niveau ik/anderen hebben maar om even een impressie te geven is hier een link naar mijn soundcloudhttps://soundcloud.com/arnoldtims.

Kees B
30 november 2013, 14:55
kort maar krachtig jutter hahaha

ha Arnold!!
niet hoogstaand zeg je?? het valt mij op dat er twee type gitaarspelers zijn wat betrefd bescheidenheid..mensen die menen dat ze mark knopfler zijn maar er geen snars van bakken..en mensen die altijd bescheiden blijven maar eigenlijk gewoon retegoed zijn..de laatste val jij onder..vind ik dan!! als ik zou spelen zoals jij dit doet dan zat ik de hele dag aan mijn gitaar geplakt..
ik kan alleen maar zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben en mij vereerd zou voelen als ik het één en ander van jou zou kunnen leren..wat mij betreft kunnen we best eens een datum gaan prikken..lijkt mij super!!

Kees B
1 december 2013, 21:59
arnold,

ik heb je trouwens een PB'tje gestuurd..

jutter
1 december 2013, 22:31
arnold,

ik heb je trouwens een PB'tje gestuurd..

Arnold slaapt......... :D

arnoldtims
2 december 2013, 07:56
Ben inmiddels waker. Kees je hebt pm