PDA

View Full Version : ff voorstellen..



Kees B
1 september 2013, 23:27
bij deze stel ik mij dan ook maar ff voor..wel zo fatsoenlijk dacht ik zo.
ik ben dus Kees (35) en woonachtig in het hoge noorden..omgeving drachten.
ik ben al een poosje in het bezit van een drietal gitaren maar er nooit aan toe gekomen een beetje fatsoenlijk te leren spelen..gezin,omstandigheden,teveel andere hobby's en te weinig tijd..je kent het wel..
ik heb een akoestisch gitaar van stagg (ahum) :sssh:
een ibanez rg 320 fa..
en een Gibson LP traditional..
de eerste gebruik ik zelden maar is best een leuk ding om wat op om te raggen af en toe..
de tweede is een erg fijn gitaartje waar ik veel plezier mee heb gehad,maar heeft niet de warme sound die ik bij de derde wel heb gevonden..
de derde is gewoon een gitaar die,voor mij persoonlijk dan,alles in zich heeft waar ik blij van word en waar ik voor mijn gevoel vele kanten mee op kan wat betreft verschillende muziekstijlen..
ik hoop hier de komende tijd wat kennis op te doen,mooie dingen te zien en te horen,mensen te leren kennen etc. die mij weer een beetje motiveren om wat meer tijd te steken in deze mooie hobby..

greetz and rock on!! :rockon:

gitaarvrouwtje
1 september 2013, 23:30
Welkom ( van iemand met alleen een acoustische :) )
En veel plezier, ik twijfel er niet aan dat de ( overwegend) heren en enkele dame hier je kunnen enthousiasmeren
Ik heb hier al een hoop hulp gehad
Groeten
Kris

Kees B
2 september 2013, 00:06
thanks!
akoestisch is alles behalve mis mee..maar die van mij ligt mij niet..,het is namelijk niet echt een gitaar waarvan ik denk dat iemand daar serieus iets mee kan..maar heb er wel veel lol aan en ik ga zeker nog eens een andere kopen die mij wel ligt..
en voor de rest,dat gaat vast en zeker goedkomen..

gitaarvrouwtje
2 september 2013, 00:12
Ik heb inderdaad geen stagg haha verre van :p
Maar hey t is een prima kampvuur gitaar, desnoods voor in t vuur :p

Kees B
2 september 2013, 00:32
precies! maar uit respect voor de mensen die er ook één hebben en er wel helemaal van in de wolken zijn,zou ik het zo niet willen zeggen hahaha nee,het is best wel een leuk gitaar en je kan er veel lol mee hebben..maar echt spelen zal ik nooit kunnen op dat ding..

gitaarvrouwtje
2 september 2013, 00:37
Ik ken stagg wel hoor :) was een grapje, al zou ik er zeker geen voor mijzelf uitkiezen..
Maar ben zelf met richwood begonnen ,..ook zo n instapper,..prima gitaar, maar niet vergelijkbaar met wat ik nu heb
Have fun

Kees B
2 september 2013, 10:12
i know :)
ik zou hem zelf ook niet nog een keer kopen maar ben ergens wel blij dat ik hem heb gekocht..hij was niet duur,heeft best een leuk geluid en je moet toch ergens beginnen..en als je er van uitgaat dat je,in veel gevallen,met je eerste gitaar eigenlijk nooit het gitaar in handen hebt die aan al je latere eisen voldoet dan is het beslist geen miskoop geweest..al was het alleen al om de prijs..
wat voor gitaar speel je nu dan??