PDA

View Full Version : gitaarblad



crowdsurfer
28 juni 2003, 09:12
hey

welk gitaarmagazine raden jullie aan en waarom?

crowdsurfer

Wilson
28 juni 2003, 11:37
als je duits kunt, gitarre und bass

200 paginas interviews, reviews, bladmuziek en lessen voor maar 4,50 euro

maarja moet je wel duits kunnen....

wietse
28 juni 2003, 14:00
guitar techniques wel duur ,maar zit dat ook een cd met backing tracks bij net als total guitar.
guitar one is ook een goed maar duur blad met veel tab sheets van bekende nummers er in.
de gitarist heb je ook nog vind ik zelf niet zo interesant.
maar ga gewoon eens naar een lectuur kiosk en blader er eens door en probeer eens wat ze zijn niet altijd even interesant ,je kan dan de leukste er uit kiezen.
guitar techniques vind ik het beste vol tips en lessen.

SomeDude
28 juni 2003, 21:00
vind ik ook; maar een abonnement op genomen, scheelt nogal wat met de losse nummers; iets van 8 euro ipv 12 ofzo

moretel
28 juni 2003, 23:48
In Guitarplayer staan aardige interviews,
de Nederlandse bladen heb je zo uit en de meeste artikelen zijn niet bijster interessant.
Guitar Technique is echt een blad voor de studie, no nonsense maar vol met zinnige technische zaken, ga je gegarandeerd beter door spelen,
ik heb eeb blad nog nooit zo vaak opnieuw ingekeken.

Kitaarhiero
29 juni 2003, 12:23
Total Guitar is ook een tof blad. zeker als je ook wat gitaartechnische dingen wilt leren (dus niet speeltechniek etc...) en als je geïnteresseerd bent in achtergronden van artiesten en muziekstijlen.

The Mule
29 juni 2003, 19:26
Nederlands: Gitaar Plus
Engels: Guitar
Amerikaans: GuitarPlayer en BassPlayer

En mijn favoriet is het Engelse 'Guitar', vanwege de grote hoeveelheid gear-reviews en interessante artikelen. Ik ben zowiezo niet gek van bladen die voor de helft uit op krantenpapier gedrukte tabs bestaan.