PDA

View Full Version : Wat is een Fender USA uit 1989 waard?



Jan H
27 augustus 2013, 19:24
Hallo jongens

Ik weet het...dit is misschien niet de juiste plaats, maar ik kom niet verder zo.
Ik heb mijn strat uit 1989 te koop staan waar ik op heb laten bieden, vaak komt er nu een mail met de vraag wat ik er voor wil hebben, alleen daar kan ik geen antwoord opgeven omdat ik eerlijk gezegd geen idee heb van wat heden ten dagen reëel is.
Kunnen jullie mij een beetje op weg helpen aub?
Dit is geen verkooptruc... Hier de link: http://www.speurders.nl/overzicht/fender-usa-stratocaster-1989-134535461.html?user_id=3188867

Groetjes Jan

Pepe
27 augustus 2013, 19:31
De E serie is niet speciaal gewild, het is in feite gewoon een 2e hands gitaar. Rond de 725, met case iets meer.

the sure thing
27 augustus 2013, 20:40
Eur 700,-........ MAX Eur 750 maar ik denk niet dat dat met deze crisis gaat lukken. Het aanbod is zo tyfus groot.... Vorige week ging een 80er USA strat voor Eur 450 weg. Dat was beter...

mesaman
28 augustus 2013, 12:53
dit zijn wel super goede gitaren, waarom weg doen?

Jan H
28 augustus 2013, 23:53
Bedankt jongens nu heb ik alvast een kleine indicatie...450 euro is natuurlijk wel erg overdreven daar heb je maar amper een Mexicaan voor. We hebben het wel over een bijna vintage gitaar met een leeftijd van reeds 24 jaar in bijna mint conditie. Weggeven kan altijd nog hé ;-)

Ja het zijn zeker goede gitaren...waarom dan weg doen? Ik ben de 60 al gepasseerd en speel bijna nietmeer dit mede door gezondheidsproblemen, het staat hier allemaal maar te verstoffen vandaar dat ik besloten heb alles te verkopen, en dat zijn er nogal wat.
Met de rest heb ik niet zoveel moeite om er een prijskaartje aan te hangen...alleen deze vond ik toch wel moeilijk.
Bedankt voor de feedback.

Groetjes Jan.