PDA

View Full Version : Open dag Masave Fijnhout



Ike57
26 augustus 2013, 15:49
Masave Fijnhout in Zwolle (Rick Koorman) organiseert zondag 1 september van 13 - 17 uur een open dag (nou ja, open middag :D )

Heb ik nog kans dat ik hier andere gitaarbouwers tegen het lijf loop?

Uit de mail:

Zondag 1 september van 13-17 gaan we dan eindelijk de open dag houden. Het lijkt ons erg leuk om iedereen de werkplaats / houtopslag te laten zien. Naast het bekijken van het geheel komen er ook een aantal mensen langs die laten zien wat zij oa met hout maken. Momenteel komen de volgende houtbewerkers zeker hun kunsten laten zien.

*Roeland Brekelmans : zagen,schaven en alle verwante zaken

*Andre "Tuoh" : Allround houtbewerker laat zijn laatste projecten zien

*Ronald "Houtdraaijerij" : Neemt een draaibank mee om het houtdraaien te laten zien

*Robert Bruins : Bouwt basgitaren en is tevens onderdeel van onze team hier in Zwolle

*Jeroen Meijering : Bouwt mooie panfluiten

*"Rendew " neemt zijn eigengemaakte meubelmakerskist mee !!

*Jos Martens zal zijn mooie kistjes laten zien , tevens levert hij ook erg mooi gereedschap...

*Jaap Bosma komt uiteraard ook, heeft nieuwe "woodworking"-shirts mee !!

Wij zorgen voor de koffie !! Hopelijk zien we jullie allemaal op deze houtmiddag in Zwolle. Het zou prettig zijn wanneer je je komst even aanmeldt zodat we een beetje beeld hebben hoeveel mensen er zullen komen.

jan jansen
26 augustus 2013, 17:02
Masave Fijnhout in Zwolle (Rick Koorman) organiseert zondag 1 september van 13 - 17 uur een open dag (nou ja, open middag :D )

Heb ik nog kans dat ik hier andere gitaarbouwers tegen het lijf loop?

Uit de mail:

Ik heb hem wel in de agenda staan....

Cocobolo
26 augustus 2013, 17:38
Ik heb regelmatig contact met Rick (ik heb net nog zijn naambord gemaakt :) ) en ben er een paar keer geweest maar mijn zoontje viert zondag zijn verjaardag, anders was ik zeker even gegaan al was het maar voor de gezelligheid :)

superfly
26 augustus 2013, 21:43
Staat in m'n agenda, even zien of het ook gaat lukken ;-)

DaanW
27 augustus 2013, 19:48
Ik ben helaas te druk. Maar als Robert Bruins zijn vriendin mee neemt, ga ik tijd maken (mijn meisjesgroepjes crush van jaaaaaren geleden) haha