PDA

View Full Version : nieuwe cover: lamb of god - ruin. (zwaar geweld)



YannickH
25 augustus 2013, 21:05
ruin van lamb of god.
ik vind het persoonlijk 1 van de betere die ik al gedaan heb.
https://www.youtube.com/watch?v=C97Rhb3TDOE&feature=c4-overview&list=UUYw3fyxV23Rd7qO_5jEd52g

Cageman
25 augustus 2013, 22:37
Ik ben het met je eens; dit is de beste die ik van je heb gehoord tot nu toe. Ik vind het gekozen nummer erg leuk. Lekkere tempowisseling ook zo tegen het einde. :rockon: Solo ook strak gespeeld. Klinkt alleen wel apart om de solo dubbel te horen xD

Zit er misschien ook een covertje van Pantera aan te komen toevallig? Fucking Hostile ofzo, een kleintje. :soinnocent: :crazyhappy:
Dan is je repertoire helemaal compleet. Figuurlijk dan.

Groeten,

Merijn

YannickH
25 augustus 2013, 23:29
bedankt man!

ik zal pantera noteren! special for cageman ;)

Fusion
26 augustus 2013, 21:04
Netjes hoor :)

YannickH
26 augustus 2013, 21:05
bedankt :)

Duhsjaak
26 augustus 2013, 21:59
Hi Y
heb al een aantal keer laten blijken dat ik het vakmanschap erg waardeer.

Heb ergens (niet meer te vinden, maar soit) een bericht gezien dat je graag in een band zou willen spelen. En dat je drummers zou willen verbannen. (Goed streven - Martin Ansill trad al in pakweg 1982 op met Jim. Jim was zijn drumdoos). Drumdoos niet te lezen als doos (dame) die drumt, maar drumcomputer.

Je zit ook in iets dat tegenwoordig een niche wordt genoemd. Niet helemaal the run of the mill mainstream.

Iets meer geduld levert jou ongetwijfeld een goede band op. Er moeten 3 of 4 of 5 andere gasten te vinden zijn om met jou hun voetjes in de zee te planten.

De beste manier om te laten zien wat je kunt, post je hier met enige regelmaat in Sounds. Zelfs als ik de muziek niet top vind, want andere voorkeuren, vind ik jouw werklust en drive voortreffelijk!

Kan bijna niet anders dan dat de gasten waarmee jij een band wil vormen al rondlopen..... ergens. Bij jou in de buurt, bedoel ik daarmee.

Keep up the faith.
Wij doen dat hier. Het moet je zijn opgevallen, dat je vrijwel alleen maar positieve reacties krijgt.
Hoe kan het, dat wij overtuigd zijn, en jij nog overtuigd moet worden?

Vriendelijke groet Gus

Cageman
27 augustus 2013, 00:00
bedankt man!

ik zal pantera noteren! special for cageman ;)

Ik ben benieuwd. :soul:

Brum
27 augustus 2013, 10:25
Ah, als we dan toch aan verzoekjes doen, doe er ook even een Mastodonnetje bij, Oblivion of zo.:D

YannickH
27 augustus 2013, 22:03
Hi Y
heb al een aantal keer laten blijken dat ik het vakmanschap erg waardeer.

Heb ergens (niet meer te vinden, maar soit) een bericht gezien dat je graag in een band zou willen spelen. En dat je drummers zou willen verbannen. (Goed streven - Martin Ansill trad al in pakweg 1982 op met Jim. Jim was zijn drumdoos). Drumdoos niet te lezen als doos (dame) die drumt, maar drumcomputer.

Je zit ook in iets dat tegenwoordig een niche wordt genoemd. Niet helemaal the run of the mill mainstream.

Iets meer geduld levert jou ongetwijfeld een goede band op. Er moeten 3 of 4 of 5 andere gasten te vinden zijn om met jou hun voetjes in de zee te planten.

De beste manier om te laten zien wat je kunt, post je hier met enige regelmaat in Sounds. Zelfs als ik de muziek niet top vind, want andere voorkeuren, vind ik jouw werklust en drive voortreffelijk!

Kan bijna niet anders dan dat de gasten waarmee jij een band wil vormen al rondlopen..... ergens. Bij jou in de buurt, bedoel ik daarmee.

Keep up the faith.
Wij doen dat hier. Het moet je zijn opgevallen, dat je vrijwel alleen maar positieve reacties krijgt.
Hoe kan het, dat wij overtuigd zijn, en jij nog overtuigd moet worden?

Vriendelijke groet Gus

Hej Gus,

een drummer verbannen? ik heb gezegd dat het heel moeilijk is om een drummer te vinden.
een drummer vinden is super moeilijk! zeker die deze zwaardere en snelle stijl aankan.
de meeste drummers die het wel kunnen spelen al in 2-3 groepen.
toch bedankt voor de positieve woorden en ik geef de hoop niet op om nog een goeie groep te vinden of zelf beginnen.

ik speel nu effe bij een blues bandje maar hopelijk kan ik in de zwaardere stijl er ook 1 vinden.
en tot dan blijf ik lekker covertjes maken haha :p

Mr.Fingers
27 augustus 2013, 22:28
Muziek is TOTAAL m'n ding niet (om het zacht uit te drukken :D), maar wel sterk werk! :ok:

Scarface
27 augustus 2013, 22:48
Hi Yannick

Heel,heel vet gespeeld,ik hou daar wel van......lekker brut.
Maar die zang,daar kan ik dus echt niet aan wennen.......

Groet,
Marco

Cageman
28 augustus 2013, 00:33
Maar die zang,daar kan ik dus echt niet aan wennen.......


Ik vind het altijd apart dat men vaak de muziek wel kan waarderen, maar de zang meestal niet. Veel anders zal er niet passen bij dergelijke muziek lijkt me zo. Ja.. kattengejank dat je bij progressieve metal nog iets te vaak hoort (DT kugh kugh).
Ik merk bij mezelf ook dat ik door de jaren heen dat ik metal luister, steeds extremere vormen van zang ben gaan accepteren en dus ook ben gaan waarderen. Eerst had ik een hekel aan de meeste black metal, nu vind ik veel avant-garde black metal helemaal fantastisch. Is een kwestie van een fort bouwen dat zich op den duur automatisch uitbreidt.


Ah, als we dan toch aan verzoekjes doen, doe er ook even een Mastodonnetje bij, Oblivion of zo.
Ook doen! :crazyhappy: Maar laat je vooral niet opfokken hoor. :soinnocent:

YannickH
28 augustus 2013, 16:31
Haha bedankt allemaal! Dit stimuleerd mij extra om mijn best te doen!
Ik zal proberen die 2 covers te maken maar dat zal voor volgende week zijn want ik heb effe een paar drukke dagen voor de deur staan.

Bloodline
28 augustus 2013, 18:19
Superb nummer dit! Laatst nog dit backstage mogen meemaken, super band!
Je slag hand is goed op weg, let wel dat je soms net wat na de tel speelt.
Solo bends kan nog wat werk gebruiken maar voor de rest chill!