PDA

View Full Version : Complete ampkitjes zoektocht.



Brum
19 augustus 2013, 07:19
In mijn zoektocht naar leuke, complete en vooral ampkits a la Ceriatone, stuitte ik op deze:

http://taweber.powweb.com/store/kits_60b.htm

De amp kitjes van Weber. Iemand bekend mee en is het wat? Ze zijn wel erg goed betaalbaar moet ik zeggen.

Het is voor mij momenteel helemaal nog geen must, maar in de toekomst zou ik het leuk vinden er een leuke Brits klinkende versterker bij aan te schaffen, die redelijk clean kan en waar ik met pedalen over kan werken. Verdere suggesties a la Ceriatone zijn dan ook meer dan welkom!:)

Buzzel
19 augustus 2013, 10:58
Ik heb geen ervaring met ceriatone of weber, maar ik heb wel eens een tonefactory kitje gebouwd. En met alle eerlijkheid is er vrij veel mis met de handleiding. Er wordt weinig extra info (geen schema of layout) gegeven en er worden stappen overgeslagen. Ook de transformators zijn wat twijfelachtig. Ik denk dat Weber, ampmaker, TAD en ceriatone kwaliteit onderdelen leveren, eventuele bouwhandleidingen weet ik dan weer niet.

Brum
19 augustus 2013, 15:12
Zelf bouwen doe ik niet aan. Als het al niet twijfelachtige kitjes zijn, dan worden het dan wel, hehe... Gaat me specifiek om compleet afgebouwde kitjes. ;-)

guitarguru
19 augustus 2013, 16:02
Heb zelf een Champ clone in elkaar gesoldeerd van ampmaker.com. Goede onderdelen en dito handleiding. Was ook snel en behulpzaam via de mail. Prima!

Buzzel
19 augustus 2013, 16:13
De meeste bedrijven die ik heb genoemd leveren de versterkers ook geheel afgebouwd af.

2550
19 augustus 2013, 19:21
Je moet je bij ted weber wel even goed vast houden als je naar de verzendkosten vraag...

Olvert
19 augustus 2013, 20:48