PDA

View Full Version : Akoestische rock - Spiralcove



forceps
18 augustus 2013, 20:53
Beste mensen,

mijn band Spiralcove heeft een nieuwe EP uit, genaamd Different Keys. We zijn een rockband met metalinvloeden, maar voor deze EP hebben we akoestische versies van 5 van onze nummers opgenomen. Momenteel zitten we midden in een kleine promotionele tour om de EP aan de man te brengen.

In onderstaand filmpje zie je wat meer over de band en het ontstaan van de EP. In dit filmpje zijn van het nummer 'Cravings' zowel onze elektrische als akoestische versie verwerkt.

http://youtu.be/0ZrIR6liJaM

Ik ben benieuwd naar jullie reactie!

Ace 1.15.19
18 augustus 2013, 23:39
Mijn hart ligt bij classic rock, maar dit vind ik gaaf! Aan jullie gig omgeving te zien komen jullie uit Midden-Limburg. Ik werk zelf in Weert dus is niet zo ver bij me vandaan. Zou jullie best eens live willen zien!

barno
18 augustus 2013, 23:54
Niet mijn genre(s) maar fantastisch idee. Moesten meer heavy rockbands doen om es te checken of hun songs wel songs zijn.
Dat is hier zo te horen wel het geval.

marcodeparco
19 augustus 2013, 08:59
@Ace: Je wordt op je wenken bediend. 31 augustus spelen we in Ospel (niet in Weert, maar toch heel dichtbij...)

forceps
19 augustus 2013, 10:18
Of vrijdag a.s., dan is de CD presentatie in Café de Weegbrug in Roermond.
In ieder geval dank voor de positieve woorden :D

Ace 1.15.19
20 augustus 2013, 02:08
Ik had het gezien ja. Woon zelf in Deurne dus Ospel is zelfs nog dichterbij. Maar ik ben meer benieuwd naar de elektrische optredens, al kan unplugged ook heel leuk zijn!

forceps
20 augustus 2013, 09:08
Dan wordt het toch echt het Thornado Festival in Thorn op 14 september!
Spelen we met Heavylight en the Dirty Denims :-)

(handig zo'n topic, kun je gelijk al je optredens spammen ;-)

By the way, zowel de electrische singles als de akoestische EP hebben we volledig in eigen beheer opgenomen, gemixed en gemasterd, dus als daar vragen over zijn, dan kan ik ze wel beantwoorden.