PDA

View Full Version : nieuwe cover: bullet for my valentine.... zucht



YannickH
18 augustus 2013, 20:20
nieuwe cover: Bullet For My Valentine - suffocating under words of sorrow

ik heb niets met de band!! vriend van me vroeg of ik deze wou doen.

sound vind ik niet super en gewoon het hele nummer vind ik niks:p
slechte band als je het mij vraagt.

anyway:
https://www.youtube.com/watch?v=qvuKEx7EAmo&feature=c4-overview&list=UUYw3fyxV23Rd7qO_5jEd52g

Duhsjaak
20 augustus 2013, 03:04
Ik hou voor mogelijk (goed voor mogelijk) dat het nog wat wordt met die muziek van jou.
Je maakt muziek waarvoor ik buiten dit draadje niet snel zou kiezen, maar what the fuck. Kijk naar festivals, daar zijn genoeg mensen die bij dit soort muziek stil blijven staan.

Ik begrijp alleen je keuze niet.
Ik snap dat je ingaat op de vraag van iemand. Helemaal als dat een goede vriend is. Als je het lied niks vind en je vind de sound niks dan zet je m toch niet op YouTube?

Je 'moet' je muziek meer managen. Het net is voor eeuwig. Als je straks rij en beroemd bent en je wordt geconfronteerd met dingen die je niks vindt, heb je wat uit te leggen. En achteraf uitleggen geeft altijd een beetje een 'smoesjes' effect. Er blijft altijd een zweem hangen waardoor 'men' denkt dat je er een beetje omheen lult.

Mijn advies voor internet is dan ook altijd: Zet er niks op dat je niet in chocolade letters op de voorpagina van de Telegrof/De Morgen zou willen terugzien. Met andere woorden waarvoor je je een beetje schaamt. Want dat haal ik er een beetje uit.

Als je het echt niks vindt, kun je altijd aan de mod vragen om de post eruit te halen.
Dan maakt de mening van anderen helemaal geen verschil.
Vriendelijke groet, Gus

YannickH
20 augustus 2013, 19:53
haha beroemd ga ik nooit worden hoor en als ze het vragen zeg ik gewoon dat het voor een vriend was en als ze dat antwoord niet goed vinden zeg ik gewoon : omdat het kan :p
haha daar maak ik me niet druk over hoor.
nu ik vind het liedje niet erg om te spelen alleen vind ik het nogal een vrouwenband... ik heb niets met die band. (vroeger vond ik ze nog wel te pruimen maar nu echt niet)
qua spelen is het oké maar de zang vind ik maar niks.

en ik zet het op youtube zodat mijn maat het kan zien want ik zie hem niet zoveel meer en er zijn mensen genoeg die deze band wel goed vinden dus dan hebben zij er (hopelijk) ook genot van :)
maar ik zou er zelf niet naar luisteren haha

bedankt voor de reactie Gus!

Cageman
20 augustus 2013, 22:57
Wat je er zelf ook van vindt, ik vind het weer strak gespeeld. Goede sound en een mooie V heb je ook trouwens.

Wat ik alleen niet begrijp.. Je zit.. en hij kan onmogelijk op je linkerknie leunen, maar toch blijft hij ehm.. omhoog. (:soinnocent:) De hals heb ik het dan over hè... :cheerup:

Loeters,

Merijn

YannickH
21 augustus 2013, 12:16
Bedankt cageman.

Ik zet de V gewoon tussen mijn benen en dan heeft hij toch steun op mijn linkerbeen.
Gewoon 1 (staart)stuk van de V tussen je benen en het andere over je rechter been. Werkt perfect.