PDA

View Full Version : Kort maar krachtig



Imarockerdamnit
10 augustus 2013, 18:51
Hay!

Al zo'n 8 jaar gitariste, Student aan de Nederlandse Pop Academie. Stijl is vooral (hard)rock punk & grunge.

Ik weet het even niet meer, hebben jullie nog vragen?:)

Pepe
10 augustus 2013, 18:59
Weet het even niet meer?

Je staat op het podium, volle zaal. De zanger is even kotsen op het toilet, je pakt de microfoon en dan ...

Imarockerdamnit
10 augustus 2013, 22:00
Nice covertje spelen van Hole:)

vulvasonic
11 augustus 2013, 01:31
Welkom!

Even een kleinigheidje om rekening mee te houden. Dit prachtige forum is een echt mannenbolwerkje. En ofschoon het tegenwoordig lang niet zo erg meer is als het ooit was, kan het geen kwaad om je te waarschuwen voor de seksueel getinte opmerkingen die je ongetwijfeld om je oren geslingerd gaat krijgen van enkele pubers bij wie de hormonen door het lijf gieren zodra ze door hebben het met iemand van het vrouwelijke geslacht van doen te hebben. Laat dit je niet weerhouden om te genieten van al het leuks dat hier te vinden is. Er zijn maar weinig vrouwen die het hier lang volgehouden hebben. Die zijn op de vingers van twee handen te tellen. En dat is zonde, want hier worden vriendschappen voor het leven gesloten. Ik ben bijzonder blij eindelijk weer eens een vrouw op dit forum te mogen verwelkomen. Dus laat je niet afschrikken. Zeker niet door iemand met een wat dubieuze nickname. :D

Veel plezier! :)

gitaarvrouwtje
11 augustus 2013, 01:50
:p rockchicks kunnen wel tegen een stootje..ik ben een tijdje weggeweest,niet om seksueel getinte opmerkingen oid, maar puur priveredenen ( tussendoor ergens nog een prachtig kind geproduceerd , best knap al zeg ik t zelf) t is hier okee ..als je zelf niet te veel aanleiding geeft haha

Pepe
11 augustus 2013, 02:12
Wat gitaarvrouwtje? Je bent hier nog nooit sexueel geharrast?
Misschien ligt dat aan je nickname? Daarbij krijg ik een beeld van het kruidenvrouwtje Klazien uut Zalk door maar misschien geheel ten onrechte. Mijn oprechte excuses namens het hele.. enfin.
Vulvasonic wordt elke dag geharrast maar misschien komt dat ook omdat ie altijd de zeep laat vallen in de douche.

@ topicgirl, Hole... you're doing just fine :D

vulvasonic
11 augustus 2013, 02:47
Maar gelukkig sta jij altijd meteen vooraan om het zeepje op te rapen, schobbejak! :D

Duhsjaak
11 augustus 2013, 08:06
Hay!

Al zo'n 8 jaar gitariste, Student aan de Nederlandse Pop Academie. Stijl is vooral (hard)rock punk & grunge.

Ik weet het even niet meer, hebben jullie nog vragen?:)

Hi I
Vloeken heeft voor mij weinig met muziek te maken. Om maar eens een ander verschil uit te lichten. Maar ik schrik er ook niet van hoor.

Afgezien daarvan hoop ik dat je je hier thuis voelt.

Ik zou graag willen weten waarop je je Damnit speelt. Tenzij je harpiste bent en deel uitmaakt van het Volgens-mij-staat-ie-net-niet-helemaal-zuiver korps.

Welkom!
Vriendelijke groet, Gus
(altijd vriendelijke groet, ook als je vloekt)

Imarockerdamnit
11 augustus 2013, 15:15
dubieuze nickname

Mijn vrienden vinden mij een klein schattig meisje en dan is dat mijn antwoord;)

Maak je geen zorgen ik red mij wel:)

Imarockerdamnit
11 augustus 2013, 15:36
Vloeken heeft voor mij weinig met muziek te maken

Wat het voor mij ermee te maken heeft is punk, met je gitaar het podium op stappen en zeggen waar het op staat!

Misschien komt de naam hard over, maar hij is als grapje bedoeld.
Na het zoveelste account aanmaken op het internet is deze een beetje blijven hangen.;)

gitaarvrouwtje
11 augustus 2013, 15:43
Wat gitaarvrouwtje? Je bent hier nog nooit sexueel geharrast?
Misschien ligt dat aan je nickname? Daarbij krijg ik een beeld van het kruidenvrouwtje Klazien uut Zalk door maar misschien geheel ten onrechte. Mijn oprechte excuses namens het hele.. enfin.
Vulvasonic wordt elke dag geharrast maar misschien komt dat ook omdat ie altijd de zeep laat vallen in de douche.

@ topicgirl, Hole... you're doing just fine :D
Het was een hele kunst die naam te kiezen :)
Een andere reden kan heel prima mijn leeftijd zijn trouwens hahaha
En t feit dat t me sowieso niet boeit , ik heb ooit machinebankwerk gedaan toen ik een jaar of achttien bent, en t vreemde aan mannen is toch dat ze thuis een vrouw kunnen hebben, de hele dag vrouwen kunnen zien lopen, maar zodra ze er eentje op de werkvloer tegen komen menen dat er iets heeeel bijzonders is gebeurd,..opmerkingen, fluiten,..zelfs de pootjes niet thuis kunnen houden,..been there
Ik kan dus ook wel tegen een stootje,

en je kunt jezelf altijd nog huismus noemen

SherronAkley
22 augustus 2013, 08:25
Ik hou van punk, kan de toekomst horen zingen!