PDA

View Full Version : Biton open air 2013



allochthomas
9 augustus 2013, 17:39
dinsdag 13 augustus verzorgt mijn studentenvereniging weer een geheel gratis openlucht festival op het Lucasbolwerk in Utrecht.

wegens omstandigheden heeft Sellfish helaas moeten afzeggen en hebben we een vervanging moeten regelen.

17:00 - A.D.N.O.S.
17:45 - The Hubschrauber
18:30 - Blame It On The Drummer
19:15 - KernRevolutionaire Zaken
20:00 - My Propane
20:45 - Misery Kids
21:30 - Trip to Dover

Vanaf 23:00 is er weer een knallende afterparty die dit jaar door Sinuz verzorgd wordt!

http://bitonopenair.nl/

FruscianteFan
17 augustus 2013, 12:27
ik zie nu pas dit topic. Hoe is de dag verder nog verlopen? :)

Ik had dus zelf een minder dagje, maar niks waar de organisatie iets aan kon doen. Integendeel, dat was echt heel fijn voor mekaar allemaal :)

allochthomas
17 augustus 2013, 20:57
Was wel soms tressen gezien het de eerste keer was dat ik eindverantwoordelijk was maar het is allemaal goed gelopen. Supergezellige dag gehad al heb ik niet super veel meegekregen van de bands. Ik zag wel dat de tent bij trip to dover goed vol stond.

Persoonlijk vind ik wil dat we eens serieus aan onze identiteit moeten gaan werken. Voor welk publiek spelen we nou en bij welke mensen promoten we. Vanuit de vereniging en de andere commissie die tijdens de intro actief is(gene die bijvoorbeeld het springkussen heeft gehuurd) worden we nog behandeld als iets met leuke bandjes voor tijdens de intro. Zelf wordt de biton open air commissie gerund met meer een festival in gedachte(ik heb dit jaar de zelfde koers als mijn voorgangers gevaren). Er is geen duidelijke lijn. Park was grotendeels van de dag gewoon druk en gezellig maar mensen wouden niet echt bij de podia staan wat imo echt ruk is voor de bands. Als mensen willen hangen op banken en naar muziek willen luisteren dan ken ik wel een paar coverbandjes die hippe muziek coveren.

Ik ben er wel heilig van overtuigd dat het vrij verfrissend was om te zien naast alle andere verenigingen die vaak een dj hadden met hippe plaatjes en waar een hoop bier werd gezopen.