PDA

View Full Version : nieuw lid



Knopflour
5 augustus 2013, 21:15
Hallo.
Ik zal mezelf ook even voorstellen op dit nieuwe forum.
Ik ben een 17-jarige Belg (weet niet of hier nog Belgen zitten eigenlijk, maakt niet uit eigenlijk).
Ben deze zomer begonnen met gitaar spelen op een klassieke.
Mede door de aansporing van een gitaarspelende vriend, maar vooral door het vele luisteren naar bekende gitaristen of bands kreeg ik meer en meer zin om zelf gitaar te leren.
Mijn doel is om ooit bekende solo's te kunnen spelen, van bijv. 'Comfortably Numb' en ik zou dus graag gauw een elektrische gitaar kopen.

Mijn nickname is een snel gekozen en inspiratieloze samentrekking van Mark Knopfler en David Gilmour, 2 van mijn meest favoriete gitaristen.
Ik heb hier een account aangemaakt om meer te leren over verschillende gitaren/versterkers/... om zo geen domme aankopen te doen en uiteraard om gewoon lekker te kunnen praten met andere gitaristen.
Tot op 't forum ;)

Harry
7 augustus 2013, 16:36
hoi, alsnog welkom op dit forum! Het is gezelliger dan het uitblijven van welkomsberichten doet vermoeden!!

Cageman
7 augustus 2013, 17:16
Welkom! Ik vind je nickname juist wel goed. Catchy. Veel plezier met gitaren en forummen.

Groeten,

Merijn

Jedeel
7 augustus 2013, 18:34
Welkom Knopflour op dit forum!

Er zijn wel een aantal Belgen actief hier.
(Ik weet eigenlijk niet of je op dit forum kan zoeken op locatie......
en dan moet je waarschijnlijk toch ook allerlei plaatsen gaan intikken....)

Knopflour
7 augustus 2013, 23:06
hoi, alsnog welkom op dit forum! Het is gezelliger dan het uitblijven van welkomsberichten doet vermoeden!!

thah, bedankt