PDA

View Full Version : lefty Blueridge gestolen te Antwerpen



Ukeloeder
5 augustus 2013, 10:10
Via forumlid Stijn Kenen's facebook pagina (https://www.facebook.com/stijnkenens.luthier) kwam ik hier terecht; https://www.facebook.com/pages/Little-Chris-Van-Nauw-Solo/192196954136054?fref=ts

Wordt je een lefty Blueridge aangeboden, denk dan even aan Chris.

barno
5 augustus 2013, 10:49
ja, had 'm ook al gepost bij "gestolen"

Welk kalf steelt nu ook een lefty, dan ook nog van een tamelijk bekend gitarist...

Ukeloeder
5 augustus 2013, 10:57
oeps, had hem niet gezien Barno
nu ja, meer aandacht

barno
5 augustus 2013, 11:31
zeker

heb al verschillende keren gemerkt dat gestolen gitaren spammen ècht werkt, dus hoe meer exposure, hoe beter

Ike57
5 augustus 2013, 11:44
nu ja, meer aandacht

Je moet als dief toch ook wel behoorlijk wanhopig zijn wil je een lefty stelen :D :hide:

Ukeloeder
5 augustus 2013, 12:12
Je moet als dief toch ook wel behoorlijk wanhopig zijn wil je een lefty stelen :D :hide:

Nou is een dief op zich al het laagste soort 'mens', maar de dief die een lefty steelt had inderdaad op de boevenschool wat beter moeten opletten.

grayfink
5 augustus 2013, 12:14
Of hij speelt gitaar en is linkshandig.

Ukeloeder
5 augustus 2013, 12:25
Hebben jullie mijn HNGD in Acoustisch gezien?

oeps...

stijnkenens
5 augustus 2013, 14:21
Blijkbaar is ze terecht !
Aangeboden in een cashconvector in dezelfde stad.

Ik snap echt niet hoe dieven zo stom kunnen zijn, je moet daar je identiteitskaart laten zien, voor je nog maar iets kan afgeven !

Trouwens dezelfde winkel waar ikzelf instrumenten terug gevonden heb, van een collega muzikant van Barno !!!



s.

Ike57
5 augustus 2013, 14:43
Blijkbaar is ze terecht !
Aangeboden in een cashconvector in dezelfde stad.

Ik snap echt niet hoe dieven zo stom kunnen zijn, je moet daar je identiteitskaart laten zien, voor je nog maar iets kan afgeven !

Trouwens dezelfde winkel waar ikzelf instrumenten terug gevonden heb, van een collega muzikant van Barno !!!



s.

Gelukkig :ok:

't Blijft een gevaarlijke stad, dat Antwerpen. Dat dan wel weer ... :D

stijnkenens
5 augustus 2013, 14:51
Goh, wij hebben gewoon domme dieven, dus meestal wordt het wel terug gevonden ...



s.

Ukeloeder
5 augustus 2013, 16:29
Goed nieuws. Is bekend of men het sujet in kwestie op enigerwijs klop heeft gegeven?

barno
5 augustus 2013, 17:02
Blijkbaar is ze terecht !
Aangeboden in een cashconvector in dezelfde stad.

Ik snap echt niet hoe dieven zo stom kunnen zijn, je moet daar je identiteitskaart laten zien, voor je nog maar iets kan afgeven !

Trouwens dezelfde winkel waar ikzelf instrumenten terug gevonden heb, van een collega muzikant van Barno !!!



s.

miljaar, ge meent het, weer daar? haha super dat de gitaar terugkomt!!

C heeft trouwens jarenlang bij H in de band gitaar gespeeld :)

Duhsjaak
6 augustus 2013, 09:55
Blij dat ie terug is.

Mag over een aantal weken weer in België en door België. Met als geruststellende gedachte dat ik alleen rechtshandig spul heb.

Daar ben je op zulke momenten dan toch weer blij om.
Vriendelijke groet, Gus

stijnkenens
6 augustus 2013, 12:58
miljaar, ge meent het, weer daar? haha super dat de gitaar terugkomt!!

C heeft trouwens jarenlang bij H in de band gitaar gespeeld :)

Ik dacht al dat ik hem op de foto's herkende ...

Och ja, die cash converter mensen die weten het ondertussen ook wel, daarom dat ze een identiteitskaart vragen. Gelukkig weten de dieven het nog niet :D



s.