PDA

View Full Version : vervanging voor Dimarzio Paf pro.



Murdock
4 augustus 2013, 17:28
Wil de dimarzio paf pro in brug van mijn Ibanez Jem, graag vervangen vindt hem nl te schel klinken.
Het moet een pickup worden die warmer en vetter kliinkt , hoeft niet perse een dimarzio te wezen.
graag jullie ongezouten mening.

DarknessAwaits
4 augustus 2013, 17:33
Dimarzio ToneZone?

jerome
4 augustus 2013, 19:16
DiMarzio Super Distortion...

Plant
4 augustus 2013, 20:41
DiMarzio Super Distortion...

+1
Niet dat schelle hoog, wat meer mid.
En als je de Dual Sound neemt (Super Distortion met bedrading per spoel naar buiten) heb je nog wat leuke schakelopties zoals serial - / parallel humbucking en coil split.

Murdock
4 augustus 2013, 22:31
Oke, maar jammer dat ze heel moeilijk in pink te krijgen zijn, heb heel internet al afgestruind.
Bare Knuckle pickups heeft wel alle kleuren leverbaar, hebben ze nog een pickup die qua sound bij de super dist in de buurt komt.

Terminus
4 augustus 2013, 23:25
Je kunt naar een dealer toegaan en vragen of ze een roze Super Distortion voor je bestellen, want DiMarzio maakt ze wel. Overigens zijn alle nieuwe Super Distortions splitbaar, dus in hetzelfde als de Dual Sound.

Brum
5 augustus 2013, 10:16
Oke, maar jammer dat ze heel moeilijk in pink te krijgen zijn, heb heel internet al afgestruind.
Bare Knuckle pickups heeft wel alle kleuren leverbaar, hebben ze nog een pickup die qua sound bij de super dist in de buurt komt.

Ik kan je niet vertellen wat bij BK het meest dicht in de buurt komt van een Super Distortion, maar weet wel dat je bij BK heel behoorlijk op de omschrijving van geluid aan kunt wat er op de site staat. Als het BK moet worden, kijk naar de omschrijving en je komt vast uit op een kek elementje waar je een hoop plezier aan zult beleven.

Murdock
5 augustus 2013, 19:19
Ok, bedankt kijk wel ff

jerome
5 augustus 2013, 19:39
Sj*s*s, roze elementen...
Zou voor mij een reden zijn om ze gelijk allemaal te vervangen door zwarte, witte of van mijn part cremekleurig... ;):hide:

Murdock
6 augustus 2013, 23:01
Tja Jem he !!!!!!!!!!!!!

Bijl
12 augustus 2013, 11:13
Met een JEM zou ik meteen voor roze/blauw of roze/groen zebra gaan :seriousf: