PDA

View Full Version : Verbazingwekkend... nieuwe snaren blijven gestemd



Nocki
27 juni 2003, 10:30
hee allemaal.


ik heb net een gibson MIII deluxe gekocht en er gelijk nieuwe snaren op gedaan. deze gitaar heeft een floyd rose trem. en toen ik vanochtend wakker wed stond de hele gitaar nog gestemd. nieuwe snaren die gestemd blijven op eenfloyd rose. zelfs na even gespeelt te hebben blven ze gestemd. dit is nu de 2e gitaar die ik heb met een niet orginele floyd rose en nog steeds geen problemen met in tune blijven.
waar licht dat bij jullie dan aan ddat ie niet gestemd blijft???

http://people.zeelandnet.nl/nocki/tekoop/index_bestanden/image005.jpg

Mithrandir
27 juni 2003, 10:34
Meestal ligt het er volgens mij aan de snaren nog wat rekken als ze net nieuw zijn? Maar ik heb enkel nog vaste bruggen gehad, dus ik weet het niet....

Maar je hebt die M3 net gekocht en je gaat hem alweer verkopen?

Nocki
27 juni 2003, 10:37
ja ik heb geld nodig voor een G-force dus heb ik deze geruild tegen een gitaar die ik niet verkocht kreeg. deze ligt vast wat beter in de markt.
zoals altijd geld dat ik gewoon nog wat geld nodig heb voor die g-force...
maar op het moment heeft geloof ik niemand door dat ik haast voor elk bod wel akkoord ga... :-)
Nocki

fred dons
27 juni 2003, 10:42
zit volgens mij een schaller floyd op die gibson wat nagenoeg net zo goed
is als een OFR, wordt ten slotte ook door schaller gemaakt, alleen het blad is anders (gehard staal op de OFR, bij de licensed schaller alleen geharde stalen messen)

dus het kan wel kloppen dat hij goed gestemd blijft :D

Nocki
27 juni 2003, 10:43
het is inderdaadeen schaller bruggetje.

mischien dat ik vandaag naar feedback ga en m inruil...

Nocki

The_Cure
27 juni 2003, 11:19
het is inderdaadeen schaller bruggetje.

mischien dat ik vandaag naar feedback ga en m inruil...

Nocki

LoL,

je verkoopt nog net niet je moeder! (/me verwijst naar nocki's site) Damn volgensmji zit jij echt in geldnood voor gear :lol:

Nocki
27 juni 2003, 11:30
het valt wel mee. maar hetmoet gewoon goed zijn en de dingen die ik niet gebruik die kunnen net zo goed weg. daarvbij wil ik mn huis legen voor als ik ga verhuizen en il ik mn spul in orde hebben ipv veel gewoon goed hebben. en niet te veel. en niet zo veel slepen.
een combo en een rack die ik kan uitwisselen is genoeg.
en een gitaar is ook ruim voldoende.

Nocki

Ic3gl0vE
27 juni 2003, 13:32
heb je de rg750 geruild voor die M3?
Roadkill had ook een M3 en hij is VERSCHRIKKELIJK lang bezig geweeest om dat lelijke monster te verkopen.

fred dons
27 juni 2003, 14:30
1 gitaar is ruim voldoende ???!!!!!!!!
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
(tuurlijk)