PDA

View Full Version : Kan iemand wat vertellen over Guisama Spaanse gitaar



DeadStar
3 augustus 2013, 13:11
Twintig jaar geleden kreeg ik mijn eerste gitaar. Een spaanse Guisama.
Ik heb deze van mijn ouders gekregen. Helaas kan ik geen navraag meer doen. Nu zullen ze voor hun tien-jarige zoon geen supergitaar hebben gekocht, maar ze waren wel van de beter iets duurder en goed.

Weet iemand iets over dit merk? Ik kan er zelf weinig over vinden. Ik kan alleen vertellen dat onder het merk 4-a gedrukt staat.

Erg bedankt

Rizz
3 augustus 2013, 19:22
http://www.guisama.com/

Helpt dit? Kan door mijn internetrestricties op het moment niet verder komen dan dit, maar misschien helpt het..

Vond dit ook nog:

Prudencio Saez
Guisama SL of Valencia has been building Prudencio Sáez guitars in the traditional way since 1963. In that year Prudencio Sáez established himself as a guitar maker in his own right, after having worked for other makers. Since then, the family firm of GUISAMA, S. L. has been building his guitars in the truest workshop style - from student models to top concert instruments including a wide selection of flamenco, cutaway and electro-acoustic models. Today Prudencio Sáez Marin is the 3rd generation general manager of the company. There has been modernisation over the years but the guitars are still hand-built by craftsmen.