PDA

View Full Version : Nieuw hier



Meph
2 augustus 2013, 20:57
Hoi allemaal!

Ik ben Thomas, 22 jaar en speel inmiddels al/pas een jaar of 4 gitaar. Tot nu toe alleen, heb ik me in het begin vooral op internetcursussen gestort (Learn & Master Guitar) en later om meer klassieke stukken, waarschijnlijk beginnersniveau. De afgelopen periode bedacht ik me dat het ook wel leuk zou zijn om in een bandje te spelen, dus ben ik vooral bezig met popliedjes, in het bijzonder de beginner's songbook van de waarschijnlijk hier wel bekende Justin Sandercoe. Allemaal heel leuk en aardig om mijn repertoire uit te breiden, maar ik heb niet het idee dat ik er echt beter van word. Daarom leek het me wel leuk om me ook eens op een site te richten die specifiek op gitaar is gericht en hier wat dingen mee te pikken.

Jedeel
2 augustus 2013, 22:34
Welkom Meph op dit forum!

Er valt hier genoeg te weten te komen; of het nu klassiek, pop of wat dat ook betreft!!!!

Duhsjaak
3 augustus 2013, 04:29
Hi Meph
Juist het punt dat er niet alleen maar gitaristen rondhangen maakt het interessant. No man is an island ten slotte!
Bassisten, zangers/zangeressen, componisten en lui zich op opname richten en alle instrumenten zelf spelen.

Je zult merken dat je veel opsteekt van het kijken en luisteren naar wat mensen in de grensgebieden te melden hebben.

Toespraak modus uit.
Niet alleen leren, maar ook lol is belangrijk en dat wens ik je zeker.
Welkom dus.

Vriendelijke groet, Gus