PDA

View Full Version : Rubber voetjes voor pedaal



DrHanz
2 augustus 2013, 17:29
Ik zoek 4 zwart rubberen opschroefvoetjes (zoals die onder een Wah pedaal of een Proco Rat zitten).

20 mm doorsnee, ongeveer 7 mm hoog.

Ik heb uiteraard al gegoogled (Conrad, Bax, ToneFactory enz), en ik vind op verschillende plekken rubber voetjes, maar allemaal minstens een centimeter hoog.

Iemand een idee waar ik nog zou kunnen kijken?

lespaulnmarshall
2 augustus 2013, 18:36
Ik zoek 4 zwart rubberen opschroefvoetjes (zoals die onder een Wah pedaal of een Proco Rat zitten).

20 mm doorsnee, ongeveer 7 mm hoog.

Ik heb uiteraard al gegoogled (Conrad, Bax, ToneFactory enz), en ik vind op verschillende plekken rubber voetjes, maar allemaal minstens een centimeter hoog.

Iemand een idee waar ik nog zou kunnen kijken?
Stuur even een mailtje naar tone factory die kunnen er denk ik wel aankomen.

kassie
2 augustus 2013, 19:10
Ik zoek 4 zwart rubberen opschroefvoetjes (zoals die onder een Wah pedaal of een Proco Rat zitten).

Iemand een idee waar ik nog zou kunnen kijken?

http://www.newtone-online.nl/catalog/product_info.php?cPath=82&products_id=1215

DrHanz
2 augustus 2013, 21:54
Goede tip, had ik ook al gedaan, maar helaas hadden ze die niet...
Stuur even een mailtje naar tone factory die kunnen er denk ik wel aankomen.

Riny
3 augustus 2013, 09:31
In een goede ijzerwaren/gereedschapswinkel hebben ze diverse maten en zijn ook niet duur.
Mogelijk dat je daar eens kan gaan kijken of informeren?

P.s.
Ik bedoel dan geen G*mm*, P**xis o.i.d.

kassie
3 augustus 2013, 10:24
http://www.newtone-online.nl/catalog/product_info.php?cPath=82&products_id=1215

Heb je die link nu al geprobeerd? Zoektocht ten einde lijkt me.

guitarguru
3 augustus 2013, 10:28
Ik heb ze laatst gekocht, omdat ik er 1 kwijt was, maar die vond ik dus ineens weer...... Je mag ze wel hebben.

DrHanz
3 augustus 2013, 11:14
Inderdaad, die link heeft de voetjes zoals die op mijn wah zitten, alleen zijn de rubber voetjes op mijn Rat net wat minder hoog. Die Dunlop voetjes zijn ongeveer 10mm hoog, die van mijn Rat 7mm. Beetje mm-neuken misschien, kan ook wel die Dunlop voetjes op mijn Rat zetten natuurlijk...

DrHanz
3 augustus 2013, 11:16
Ik heb ze laatst gekocht, omdat ik er 1 kwijt was, maar die vond ik dus ineens weer...... Je mag ze wel hebben.
Dat zou mooi zijn... zijn dat dan Dunlop voetjes? Wil je er niet iets voor hebben?

guitarguru
3 augustus 2013, 13:44
Dat zou mooi zijn... zijn dat dan Dunlop voetjes? Wil je er niet iets voor hebben?

Het zijn van die Dunlop voetjes. Zijn 7 mm hoog. Tegen verzendkosten mag je ze hebben. PM?

DrHanz
3 augustus 2013, 19:25
Top, ik stuur je vandaag een PM.

guitarguru
3 augustus 2013, 21:12
Uhmmm.....je kunt geen PM's ontvangen door eoa instelling??? PM me anders je emailadres ook even...

ErikH
5 augustus 2013, 08:10
Ik heb ze gekocht voor een dunlop cry baby bij een kerel uit Engeland die daarin handeld via Ebay. Je zou even een poging kunnen wagen. Als je de originele schroefjes ook moet hebben moet je dat er wel bij vermelden. Deze kan hij ook leveren.

DrHanz
5 augustus 2013, 12:11
Yep, heb ik gestuurd via PM.
Uhmmm.....je kunt geen PM's ontvangen door eoa instelling??? PM me anders je emailadres ook even...

guitarguru
5 augustus 2013, 12:12
Gisteren op de bus gedaan :ok:

DrHanz
5 augustus 2013, 23:27
Hoi Guitarguru, vandaag 4 voetjes in de bus ontvangen :) en volgens mij had ik je mijn adresgegevens nog niet eens gegeven :) Heel erg bedankt voor de genomen moeite! Ze passen perfect

(PM of e-mail me even voor je betaalgegevens voor de verzendkosten)