PDA

View Full Version : HNGD: Music Man Steve Morse



hole
2 augustus 2013, 10:22
Nieuwe aanvulling op de familie.

http://i246.photobucket.com/albums/gg120/Mark-NL/Guitars/image-2.jpg

Z'n broers

http://i246.photobucket.com/albums/gg120/Mark-NL/Guitars/photo12.jpg

Max W. De Vries
2 augustus 2013, 10:32
Mooi hoor. Wat is de leeftijd van Steve? En wat doet zo'n ding tegenwoordig qua prijs? Als ik dat vragen mag uiteraard.

Shredder Mike
2 augustus 2013, 12:04
Leuk hoor. Zocht je dit model ? Vaste brug en in het zwart ?

Orpheo
2 augustus 2013, 18:26
pff gaaf! ik blijf een zwak houden voor die ouwe Morse sigs!

arjanb01
2 augustus 2013, 19:14
Musicmans zijn gewoon mooooi en spelen lekker! Een morse sig moet je tussen de 800 en 1000 eu wel kunnen krijgen tweedehands. Gefeliciteerd met deze gitaar!

Tupelo
2 augustus 2013, 19:18
Op MP zie ik juist de hele tijd die belachelijk dure paarse Morse signature, vaak 2000+; dunno, lijkt me i.i.g. kwaliteit, congrats !! Hij misstaat de familie niet, al vind ik het op zicht de minst leuke; doe mij die Albert Lee maar.

jze
3 augustus 2013, 22:29
Ja! Super gitaar. Hoe bevalt de schakeling? Was even wennen toen ik er nog een had, maar handiger dan het er uit ziet. Eigenlijk wil ik ook wel weer een standaard naast m'n Y2D... Dan wel de blueburst. Veel plezier ermee!

hole
4 augustus 2013, 18:43
De schakeling is inderdaad handiger dan t lijkt...en alle sounds zijn bruikbaar. Gisteren meteen mee naar optreden en hele optreden mee gespeeld...zou wel eens #1 kunnen worden!

Braindead
5 augustus 2013, 00:24
Dat is een heel leuke collectie. Een Steve Morse zou ik ook nog wel eens willen. Ooit eens getest en lekkere gitaar. De hals was toen wel wat aan de stevige kant meen ik me te herinneren.

apekop
5 augustus 2013, 00:28
De schakeling is inderdaad handiger dan t lijkt...en alle sounds zijn bruikbaar.

mooie gitaar! hoe zit de schakeling precies?

hole
5 augustus 2013, 11:20
De hals is niet echt dik hoor. Die van de axis is wel chunky

De schakeling:

Met de 3 standen selector kies je brug, neck, of single coil bij de brug
Met de 3 way toggle onder de brug kies je neck single coil alleen, of je voegt deze singlr coil toe aan wat je met de andere geselecteerd hebt (of je zet de neck single coil uit)
Met de 2 way toggle bij de neck kun je de bridge humbucker toevoegen

Klinkt wel ingewikkeld, maar t is wel logisch en t went heel snel.