PDA

View Full Version : Bodyfarm - The Coming Scourge



Tho
1 augustus 2013, 09:59
Voor de liefhebbers: The Coming Scourge is de titel van ons nieuwe album, en zal op 20 september verschijnen bij Cyclone Empire. Gemixt en gemastered door Ronnie Björnström.

Morgen presenteren we er een liedje van. Ik zal hier de link posten.

Cheers!

www.facebook.com/bodyfarmdeathmetal

Jasper.
1 augustus 2013, 19:49
Ben benieuwd! Kun je al vertellen hoe het album zich verhoudt tov Malevolence?

Tho
2 augustus 2013, 09:49
In alle opzichten is het beter. Dat is natuurlijk een cliché, maar het is echt zo. Vocalen zijn beter, de productie is MASSIEF, en het songwriting is volwassen geworden. Hier en daar een vleugje melodische black metal er door ook :-)

Tho
2 augustus 2013, 19:00
daar issie dan: https://soundcloud.com/cycloneempire/bodyfarm-the-well-of-decay

arcane
2 augustus 2013, 19:10
Damn, dat klinkt weer lekker Tho!

AoDf
2 augustus 2013, 19:38
Heerlijk smerig dit. Doet me beetje denken aan Bloodbath. Vet!

Jasper.
2 augustus 2013, 22:48
Klinkt lekker! Weet nog niet of ik het beter vind dan Malevolence maar daarvoor zal ik het vaker en de hele plaat moeten luisteren

Edit: Na jullie nummer kwam er 1 van Paganizer. Nooit van gehoord maar klinkt ook erg vet!

Cageman
3 augustus 2013, 01:04
Vet! Lekker melodisch maar toch met enorme beuk erin. Massief inderdaad. Black Dahlia Murderig ook. Ik ben nu ook zeker benieuwd naar het hele album.

Loeters,

Merijn

Duhsjaak
3 augustus 2013, 04:38
Het leuke van zo'n rubriek als deze, is dat je ook luistert naar muziek waarmee je minder hebt.
Dat is hier zeker het geval.

Ik heb, meen ik, al eerder gezegd dat dit niet helemaal mijn ding is, maar dat ik enorm geniet van de intensiteit en het spelplezier waarmee dit in elkaar is gezet. Dat is, ten opzichte van de vorige keer zelfs nog enorm verbeterd.

Wel of niet mijn #1 muziek, ik ga hier de komende dagen zeker vaker naar luisteren! Vakwerk.
Vriendelijke groet, Gus

Tho
13 augustus 2013, 18:45
Veel dank allemaal!!

Jasper.
5 september 2013, 16:55
Begint steeds meer op me in te groeien. Kan niet wachten tot het hele album. Denk dat ik hem van de week even pre-order. Misschien dat ik ook wel even in de Romein langskom in Leeuwarden de 22e.

pasqual
5 september 2013, 22:58
Goeie mix. De snelle drum passages is bij mij minder favoriet maar de overige stukken vind ik toch wel erg vet. Ik zeg dus goeie mix omdat het best moeilijk is om bij deze "herrie" alles duidelijk eruit te laten komen en dat is jullie zeker goed gelukt!!

Tho
10 september 2013, 15:05
Bedankt heren! We hebben tevens een nieuwe single vrijgegeven in de vorm van een videoclip:


http://www.youtube.com/watch?v=CIvVZRUxlEU

Tho
20 september 2013, 18:27
Release day! Hier te bestellen: www.bodyfarm.bigcartel.com of voor de niet-paypal gebruikers: info@bodyfarmdeathmetal.com