PDA

View Full Version : Tjeetje, das ff wennen



gerjo1980
27 juni 2003, 10:16
Ik ben nu na 5 jaar acoustisch spelen en de laatste maand elektrisch op les gegaan. Dacht dat ik al redelijk kon spelen, en dat kan ik ook wel hoor :wink:

Nu moet ik in principe hele simpele dingen doen, gewoon op en neer bewegen en dan up- en downstrokes oefenen in bepaalde volgorden om mijn techniek te verbeteren. Is toch ff lastig, omdat ik met mijn gedachten bij die 5 jaar zelfstudie zit. En het moet nog heel langzaam ook, terwijl ik van up-tempo spelen hou :-?
Het zal wel ergens goed voor zijn, maar ik zou willen dat ik in een eerder stadium begonnen was met les, zodat ik mezelf nu dingen niet hoef af te leren (als ik dat al doe :P )
Maar ja, ik heb nu huiswerk, en das best wel grappig.

TIP voor de mensen die net SERIEUS beginnen en een goede techniek willen ontwikkelen. Ga in een vroeg stadium op les. Leer zelf eerst een paar liedjes om te kijken of je gitaarspelen leuk vindt en ga dan lekker snel op les om jezelf een goede techniek aan te leren, ook al is het heel saai en vervelend in het begin. het zal je uiteindelijk wel helpen. :dance: