PDA

View Full Version : Een stukje muziek met de Carl Martin TOD, 2Wah en Echotone



Eezz
31 juli 2013, 21:04
Ik heb een demo gemaakt voor wat pedalen van Carl Martin; de TOD - een high gain overdrive, de 2Wah en de Echotone delay.


http://www.youtube.com/watch?v=jYknxJFUtJ4

Brewskie
31 juli 2013, 21:26
Erg mooi geluid. En goede demo. Dank voor delen.

DarknessAwaits
31 juli 2013, 21:55
Top weer, erg goed gespeeld en uitstekend geluid!

Cageman
31 juli 2013, 23:46
Ik heb altijd het idee dat Carl Martin een beetje een ondergeschoven kindje is onder de effecten. Onterecht, zoals je hier goed laat zien. Die Wah klinkt ook lekker. Ook weer apart dat je bij 'het kiezen van een wah' niet zo gauw aan Carl Martin denkt. Weer vet goed gespeeld! :ok:

HouseMetalJazz
1 augustus 2013, 09:46
Klinkt goed! Videootjes op je site ook bekekenen: klasse!

Duhsjaak
3 augustus 2013, 04:43
Op het gebied van pedalen (heb er drie, zitten alle drie in mijn auto) kun je me alles wijsmaken.
Ben weer vooral op jouw prachtgeluid afgekomen en bevestigd in mijn mening dat het altijd mooi klinkt wat je doet.

Wat mij betreft kunnen we nog jaren verder zo. Genieten hoor!
Vriendelijke groet, Gus

arnoldtims
3 augustus 2013, 09:16
Ben niet een echte fan van telecasters maar hier komt toch een verdomt lekker soundje uit.
Mooi gespeeld ook, prachtig om te zien hoe je lichaamshouding veranderd zodra je de gain opvoert.

Maar zwarte sokken onder een korte broek :stop:

Duhsjaak
3 augustus 2013, 10:35
.................................

Maar zwarte sokken onder een korte broek :stop:

Ja, sexy hè? Ik dacht al: die neemt een loopje met mij.

Evert, als je daar nou zelf geen oog voor hebt (welkom bij de club), neem dan een fris vriendingetje of leuk gay vriendje die je advies geeft op dat punt. Ik veronderstel dat het je kansen voor een endorsment of zo niet vergroot als je je zo kleedt als je nu doet.

OK, OK, ik zal me weer op de inhoud richten.
Vriendelijke groet, Gus

Cageman
3 augustus 2013, 12:13
Ik veronderstel dat het je kansen voor een endorsment of zo niet vergroot als je je zo kleedt als je nu doet.

Vriendelijke groet, Gus

Zoiets werkt wel. :cooler:

http://www.youtube.com/watch?v=JaZ0jZY3K5A&

Duhsjaak
4 augustus 2013, 04:55
Geniaal!!!!

Martijn-w
4 augustus 2013, 12:42
Weer moddervet gespeeld man!