PDA

View Full Version : New member



eriknoorland
29 juli 2013, 20:12
Hoi Allemaal,

Ik ben Erik, nieuw hier. Vandaar deze post.
Op het moment ben ik zelf een gitaar aan het bouwen en m'n pedalboard aan het vervangen met een 19" rack. Over beide onderwerpen zal ik ongetwijfeld vragen gaan stellen.

Cheers!

koen1
29 juli 2013, 21:45
welkom op het forum. watvoor model maak je?

eriknoorland
30 juli 2013, 09:02
Thanks.

Een Jim Root signature Telecaster. Ik probeer zo dicht mogelijk bij het origineel te blijven met kleine verschillen hier en daar.

Duhsjaak
31 juli 2013, 19:18
Hi Erik
Welkom.
Dicht bij het origineel met kleine verschillen.
Iets zegt mij dat ik de draad een beetje kwijt ben. Een tele met twee humbuckers? Als ik mij niet vergis?

Wat kan het schelen. Heb ik weer eens iets om naar uit te kijken op bouw je eigen dingest. De kwaliteit daar is werkelijk vreselijk hoog, dus als je verstandig bent leg je je oor daar te luisteren.

Eerste gouden tip: De heer Root is gesignaleerd met een gematteerde strip plakband over zijn scheiding. Als je übertrendy wil gaan doen, doe jij dat ook. Het wordt helemaal all the rage.
Wat heeft dit met muziek te maken, vraag je je misschien af. Geen fuck, maar dat had dat sneue sjaaltje dat een aantal van die gay headbangers om hun hoofden bond ook niet. Net als die hondjes op de hoeden plank van die senior citizens. Allemaal tegelijk met hun hoofd op en neer.

Afijn, je moet maar denken: Gus zijn stukkie gehad? Kan het er alleen maar beter op worden.
Enjoy your stay!
Vriendelijke groet, Gus

eriknoorland
1 augustus 2013, 08:24
Het is inderdaad een Telecaster met twee humbuckers. EMG's om precies te zijn. Ik houd m'n ogen goed open op het zelfbouw forum want ik heb nog een hoop te leren wat zelf bouwen ben afstellen betreft. Komend weekend eerst langs een gitaarbouwer die me wellicht kan helpen met de pickup routing en het boren van enkele gaten.