PDA

View Full Version : KPA eigenaren/deskundigen met TIF profielen in de omgeving Utrecht



herrieman
29 juli 2013, 18:53
Wie O wie, in de omgeving Utrecht, is bereid om zijn Kemper met TIF profielen aan een A/B test met mijn Ultra/Matrix/V30's te onderwerpen? Ik neem een paar heerlijke gevulde koeken mee (jammie)

herrieman
19 augustus 2013, 22:52
Zo mijn kennis is weer helemaal up to date. Dank jullie wel jongens voor de PM's en de sessie thuis. Heb overigens mijn GAS weer goed weten uit te stellen. Er komt de komende maanden nog zoveel meer mooi spul op de markt zodat ik besloten heb even helemaal niets te kopen. Is ook niet nodig mijn "getunede" Ultra doet het nog naar volle tevredenheid. En als FX-unit ook :-)

akkebaas
20 augustus 2013, 16:30
Fijn zo. Nog fijner zou zijn als je die kennis met ons zou willen delen:)
Beviel de Kemper? Hoe viel de vergelijking met jouw spullen uit? Op wat voor moois zit je te wachten?

herrieman
21 november 2013, 12:09
Akkebaas sorry dat ik nu pas reageer maar ik kan nu pas een tipje van de sluier oplichten. Ik heb altijd de dynamiek van vele moddeling/profiling oplossingen in een live situatie als teleurstellend ervaren. Volgende week ga ik dan eindelijk een nieuwe, nog niet op de markt, 1HE, stereo, 4,7 kg buizen eindtrap testen met mijn 4 stuks V30/G12K-100 2x12 cabinets.

Yep buizen...omdat de onderlinge relatie tussen eindtrapbuizen en gitaarspeakers in een live situatie naar mijn mening altijd de zwakke schakel is geweest bij moddeling/profiling.

Als dit de dynamiek geeft waar ik al zo lang achterna jaag dan kan mijn Ultraatje nog jaren en jaren mee. En is het daarmee ook nog eens de meest duurzame oplossing. Behalve de jaarlijkse nieuwe buizen natuurlijk.

Maar eerst testen natuurlijk en of ik nu ECHT 100% overtuigd wordt :-)

morris
21 november 2013, 20:42
Volgende week ga ik dan eindelijk een nieuwe, nog niet op de markt, 1HE, stereo, 4,7 kg buizen eindtrap testen....

Ok, ik ben getriggered, details?!

Liquid_Metal
22 november 2013, 00:05
Ok, ik ben getriggered, details?!

Ja ik ook. Dat zou relaxed zijn voor een w/d/w set (of gewoon met de Axe).

akkebaas
22 november 2013, 20:14
Akkebaas sorry dat ik nu pas reageer maar ik kan nu pas een tipje van de sluier oplichten. Ik heb altijd de dynamiek van vele moddeling/profiling oplossingen in een live situatie als teleurstellend ervaren. Volgende week ga ik dan eindelijk een nieuwe, nog niet op de markt, 1HE, stereo, 4,7 kg buizen eindtrap testen met mijn 4 stuks V30/G12K-100 2x12 cabinets.

Yep buizen...omdat de onderlinge relatie tussen eindtrapbuizen en gitaarspeakers in een live situatie naar mijn mening altijd de zwakke schakel is geweest bij moddeling/profiling.

Als dit de dynamiek geeft waar ik al zo lang achterna jaag dan kan mijn Ultraatje nog jaren en jaren mee. En is het daarmee ook nog eens de meest duurzame oplossing. Behalve de jaarlijkse nieuwe buizen natuurlijk.

Maar eerst testen natuurlijk en of ik nu ECHT 100% overtuigd wordt :-)

Dus de Kemper viel tegen qua dynamiek?

herrieman
22 november 2013, 21:21
Laat die nu net de beste zijn en de tweede daar heel dichtbij.

Maar voor mij dus niet goed genoeg. Het orgineel is dus beter.

hugo
25 november 2013, 14:08
Ik ben ook wel benieuwd naar de versterker, die dynamiek is ook wat ik nog mis. Is het iets van Matrix?

herrieman
25 november 2013, 21:40
Hugo, nope geen Matrix.
Nog even geduld jongens. Woensdagmiddag zal de test plaatsvinden.
Nu nog hopen dat ik ECHT overtuigd wordt en niet maar een beetje.

herrieman
27 november 2013, 22:20
Zie hier het vervolg:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?163554-De-KOCH-ATR-4502-hybride-1HE-5-5-kg-stereo-buizen-eindtrap-voor-modeler-profiler&p=3038302