PDA

View Full Version : Gezocht: bands



Flitser
29 juli 2013, 14:54
Beste forumleden,

Voor een groot buurtfeest in Zoetermeer zoek ik momenteel bandjes. We hebben een mooi podium met een goed PA systeem en zelfs podium lampen. Het is een mooie kans om je band op de kaart te zetten, aangezien we minimaal 1000 mensen verwachten! De enige voorwaarden die we stellen is dat je band bestaat uit jongeren in de omgeving van Zoetermeer en Den Haag en dat de muziek voor een breed publiek geschikt is.

Uit alle aanmeldingen kiezen we een paar bands die de kans krijgen om te mogen spelen. Het is dus niet 100% zeker dat je mag spelen. Dit zeg ik alvast om teleurstellingen te voorkomen. Omdat wij hiernaast ook een bedrijf hebben die meerdere festivals organiseert kunnen we je band alsnog op een lijst zetten zodat we kunnen kijken of er andere optredens zijn.

Om je aan te melden kun je een demo track naar mijn inbox sturen. Het mag ook naar JorritRensen@Gmail.com

Ik hoor graag van je!

~Jorrit

10us
29 juli 2013, 15:22
Onze drummer is 18 en woont in Rotterdam.. Goed genoeg? (zijn verder Amstedam based...) :soinnocent:

Jedeel
29 juli 2013, 15:27
...
Omdat wij hiernaast ook een bedrijf hebben die meerdere festivals organiseert kunnen we je band alsnog op een lijst zetten zodat we kunnen kijken of er andere optredens zijn.
...
~Jorrit

Gelden dezelfde voorwaarden (Zoetermeer, Den Haag, jongeren.....) óók voor de bands voor die festivals?

Flitser
29 juli 2013, 15:42
@10us: helaas niet, als we bands laten spelen die niet uit de omgeving komen krijgen we moeilijkheden met de afdeling vergunningen :(

@Jedeel: in principe niet, maar omdat we eigenlijk alleen meer netwerken in deze buurt heeft het niet zo veel zin ben ik bang. Wél is het zo dat we in de toekomst gaan netwerken met partijen in heel Nederland, ook qua conservatoria, studio's en muziekwinkels. Het kan dus zeker geen kwaad om je op de lijst te zetten!

Jan Buurman
29 juli 2013, 17:34
Mogen oudere-jongeren ook?

Luke-wannabe
29 juli 2013, 21:49
Beste forumleden,

Voor een groot buurtfeest in Zoetermeer zoek ik momenteel bandjes. We hebben een mooi podium met een goed PA systeem en zelfs podium lampen. Het is een mooie kans om je band op de kaart te zetten, aangezien we minimaal 1000 mensen verwachten! De enige voorwaarden die we stellen is dat je band bestaat uit jongeren in de omgeving van Zoetermeer en Den Haag en dat de muziek voor een breed publiek geschikt is.

Uit alle aanmeldingen kiezen we een paar bands die de kans krijgen om te mogen spelen. Het is dus niet 100% zeker dat je mag spelen. Dit zeg ik alvast om teleurstellingen te voorkomen. Omdat wij hiernaast ook een bedrijf hebben die meerdere festivals organiseert kunnen we je band alsnog op een lijst zetten zodat we kunnen kijken of er andere optredens zijn.

Om je aan te melden kun je een demo track naar mijn inbox sturen. Het mag ook naar JorritRensen@Gmail.com

Ik hoor graag van je!

~Jorrit
Wat is het dan voor iets? Een festival ofzo?