PDA

View Full Version : Fat lip



Theije
27 juni 2003, 00:13
Hee ik zag die clip van SUM-41 weer us op tv vandaag die van "Fat lip" en op het eind doen ze zo'n impressie van zo'n 80's achtige metal band :) en ik vind dat echt een kewl stukje weet iemand wat het is? uit welk nummer het is?

Matje
27 juni 2003, 07:17
ik dacht dat dat een eigen nummer was.

Funkblaster
27 juni 2003, 10:04
Is volges mij ook 1 van hun eigen liedjes, pain for pleasure heet het dacht ik

Fluffy
27 juni 2003, 10:41
jup, pain for pleasure

Theije
27 juni 2003, 14:51
Echt? is dat van hun? hmm ok :)

Ic3gl0vE
27 juni 2003, 15:49
het is natuurlijk duidelijk op iron maiden en judas priest gebaseerd.

hoofd
28 juni 2003, 00:53
en Guns n' Roses...vooral Guns n' Roses eigenlijk...

Theije
28 juni 2003, 16:43
Het komt eigenlijk voornamelijk door de vocals dat ik niet geloofde dat het van hun was, in de clip playbacked ie namelijk enorm.
Trouwens das de drummer toch die zingt in de clip? dan vraag ik me af als je werkelijk zo kan zingen wat doe je dan in godsnaam achter de drums in zo'n punkbandje??

Moonchild
29 juni 2003, 03:21
Het komt eigenlijk voornamelijk door de vocals dat ik niet geloofde dat het van hun was, in de clip playbacked ie namelijk enorm.
Trouwens das de drummer toch die zingt in de clip? dan vraag ik me af als je werkelijk zo kan zingen wat doe je dan in godsnaam achter de drums in zo'n punkbandje??

euhm, volgens mij zie je 1 cruciaal punt over het hoofd met die laatste opmerking, volgens mij zit ie op het moment wel goed bij SUM 41 (lees: ze zijn beroemd)

slimpie :lol:

SiNiSTRaL
29 juni 2003, 11:02
:lol:

Kitaarhiero
29 juni 2003, 12:21
Het komt eigenlijk voornamelijk door de vocals dat ik niet geloofde dat het van hun was, in de clip playbacked ie namelijk enorm.
Trouwens das de drummer toch die zingt in de clip? dan vraag ik me af als je werkelijk zo kan zingen wat doe je dan in godsnaam achter de drums in zo'n punkbandje??

In clips wordt vrijwel altijd geplaybacked.

Ik denk dat die drummer niet alleen van metal houdt, maar ook van rap en punk en in SUM41 combineren ze dat.
Verder zou het ook zo kunnen zijn dat ze allemaal vriendjes van elkaar zijn ;)

basswasp
29 juni 2003, 15:08
Het komt eigenlijk voornamelijk door de vocals dat ik niet geloofde dat het van hun was, in de clip playbacked ie namelijk enorm.
Trouwens das de drummer toch die zingt in de clip? dan vraag ik me af als je werkelijk zo kan zingen wat doe je dan in godsnaam achter de drums in zo'n punkbandje??
Playback? Je ziet geen drumstel, geen snoeren, geen versterkers en aan de achterkant van de microfoon die je 3 metalen pinnetjes zitten...

Ic3gl0vE
29 juni 2003, 15:21
en wat wil je daarmee zeggen? dat het niet echt is?



































:-D

Theije
29 juni 2003, 19:47
Duhhhhhh tuurlijk snap ik dat er geplaybacked word, ik bedoelde ook dat ie niet gelijk met de tekst mee playbacked.
En het klonk vrij profesioneel dus ik vroeg het me af.

sickpunk
29 juni 2003, 20:55
Duhhhhhh tuurlijk snap ik dat er geplaybacked word, ik bedoelde ook dat ie niet gelijk met de tekst mee playbacked.
En het klonk vrij profesioneel dus ik vroeg het me af.
uhm, playbacken en zingen zijn 2 verschillende dingen toch?? maybe kan ie wel zingen en niet playbacken...??

sash
29 juni 2003, 22:55
en Guns n' Roses...vooral Guns n' Roses eigenlijk...

Hmm het laatste wat ik er in hoor is wel Guns 'n Roses. Veel eerder Iron Maiden.

Kitaarhiero
30 juni 2003, 16:05
Kleding is geïnspireert op Guns 'n Roses en de Muziek op Iron Maiden.

G2G
30 juni 2003, 16:07
Dat doet me pijn in het hart dat niemand dat weet, dat is van de ramones natuurlijk!!! Dat hebben ze zelf gezegd op mtv. Voila, there you have your answer.

Caio