PDA

View Full Version : Gezocht: Winkel met heel veel Amps



Jovl
26 juli 2013, 14:15
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe amp. Nu wil ik binnekort ff flink wat modellen testen, maar ik heb geen zin om van winkel naar winkel te rijden. Nu is mijn vraag: Wat zijn de winkels met het grootste aanbod versterkers (het liefst in de buurt van Utrecht)?

Jovl

zjanke
26 juli 2013, 21:36
Ik zeg: besteed eens een dag aan guitarking in boekel. Niet meteen in de buurt van Utrecht, maar wel veel keus, prima mogelijkheid om ook op volume een keer te proberen en Brabantse gezelligheid!

wrc_46
26 juli 2013, 23:54
Guitarking is zeker een aanrader en de moeite waart. Zeer behulpzame, vriendelijke en correcte mensen. Proguitar.eu kan ook leuk zijn. Is wel in Duitsland maar blijkbaar zeer groot aanbod. Ben er zelf nog niet geweest jammer genoeg

Tristan
26 juli 2013, 23:59
Guitar King kan ik in ieder geval ook van ganser harte aanbevelen, helemaal als je aan het shoppen bent voor een versterker, de beste, leukste en meest klantvriendelijke winkel die ik ken. :)

lespaulnmarshall
27 juli 2013, 01:36
Guitar king
Vd haar
Max guitar

ghostnote
3 augustus 2013, 15:59
http://www.higainguitars.nl/

svdijk
3 augustus 2013, 16:10
Guitarking Boekel!!
Of was die al genoemd?

Pepe
3 augustus 2013, 19:22
Jaa, niemand schijnt hem te kennen maar in Boekel zit ook best een leuk zaakje.

heavy-metal-thunder
4 augustus 2013, 15:39
na uren testen, vermoeide oren en geest, kom je thuis met je droomamp en de week nadien neem je hem mee naar de repetitie van de band... en start de zoektocht opnieuw.