PDA

View Full Version : Endorsement deal gescored!



Orpheo
26 juli 2013, 09:46
Even delen...

Ik mag mij sinds vandaag officieel een Seymour Duncan - endorser noemen. Ik val dan in de categorie Artist and product ambassador.

Leek me wel noemenswaardig :)

KingPin8
26 juli 2013, 09:48
Congrats! :cheerup:

Tabula Rasa
26 juli 2013, 10:05
Cool je hebt er ook best voor moeten werken. 14.586.437.682 letters gepost. :-)

maar ff serieus: gefeliciteerd.

Orpheo
26 juli 2013, 10:19
Dank!

Nee ik heb er niks voor gedaan. Echt niet. Ze vroegen me gewoon :D

arjanb01
26 juli 2013, 10:45
Gefeliciteerd Orph. Je bent toch wel een van de bazen hier op het forum -:)

Brum
26 juli 2013, 10:58
Gefeliciteerd.

Kritiek geven op 'concurrenten' op een forum zet het wel ineens in een ander daglicht, dat zit er ook aan vast denk ik dan.;)

Orpheo
26 juli 2013, 11:17
Gefeliciteerd.

Kritiek geven op 'concurrenten' op een forum zet het wel ineens in een ander daglicht, dat zit er ook aan vast denk ik dan.;)

Haha das waar.maar ik post nauwelijks meer kritisch. Beetje lurken en soms bijspringen.

smullie
26 juli 2013, 11:39
Haha das waar.maar ik post nauwelijks meer kritisch. Beetje lurken en soms bijspringen.

Cheers, man!

YannickH
26 juli 2013, 11:50
super man! gefeliciteerd!

Sinner1980
26 juli 2013, 11:57
Cool man, gefeliciteerd! Dan moet het je toch wel goed doen dat ik SD's in mijn tele (onderweg as we speak) zet!

Tupelo
26 juli 2013, 12:01
Congrats ! What's next; politics ?

terrasbeest
26 juli 2013, 12:12
Congrats.

En : beter dan een endorsement deal bij Marlboro !

Martijn-w
26 juli 2013, 12:16
Gefeliciteerd!

Nou verwachten we natuurlijk wel een lading pu's voor de vaste GN-ers :soinnocent:

blademan
26 juli 2013, 12:21
gefeliciteerd, well done!

Luke-wannabe
26 juli 2013, 12:32
Vette shit Orf!

budje
26 juli 2013, 12:42
"vind ik leuk" :)

frekie
26 juli 2013, 13:08
Congrats Orph! Misschien kan jij ze eens aan het verstand peuteren dat ze een setje passieve humbuckers uit moeten brengen in het 8 snaar "stoeptegel" formaat. Ik probeer fingerstyle jazz te spelen op een Schecter Hellraiser met EMG 808 PU's...

Montecristo
26 juli 2013, 13:17
Gefeliciteerd!

Hotpepper01
26 juli 2013, 13:44
Gefeliciteerd. Klinkt als een erebaan....Het is je van harte gegund.
Maar uh... wel even alle Les Pauls zonder SD's onmiddellijk bij mij inleveren...:hide:

Orpheo
26 juli 2013, 14:22
Wat bedoel je precies? :) we hebben de pegasus, sentient en nazgul voor 8 snaar. Passief. Diverse mount mogelijkheden.

Orpheo
26 juli 2013, 14:25
Gefeliciteerd. Klinkt als een erebaan....Het is je van harte gegund.
Maar uh... wel even alle Les Pauls zonder SD's onmiddellijk bij mij inleveren...:hide:

Ik heb bijna overal SD's.

@sinner laat maar weten of/wanneer je komt :)

Luke-wannabe
26 juli 2013, 14:30
Hoe zijn die antiquity humbuckers Orf? Ik heb het nu weer in mijn hoofd gehaald een setje van die in mijn Les Paul te zetten voor die echte Page/Bonamassa tone. Heeft dat zin?

Fuhgawz
26 juli 2013, 15:01
Gefeliciteerd! Wat moet je doen om een dergelijke deal te scoren, als ik vragen mag?

Orpheo
26 juli 2013, 15:33
Pff ik heb niks gedaan om dit te krijgen. Slechts veel werk voor ze doen, promos maken en wat clips maken, en adviseren.

@leon ja die antiquities. Te gek. Veel openheid, beetje saggy in t lage mid maar mooi solide laag. Hoog reageert lekker op je spel. Ze zijn minder boomy dan de 59 en minder ranzig dan n pearly en minder hifi dan n paf en iets voller dan n seth.

Duhsjaak
26 juli 2013, 17:31
Hi orph
Van harte.
EN van harte gegund.
Een goede ambassadeur drukt zich in woord en geschrift zo uit, dat het mindere volk het snapt. Kennelijk hebben ze bij SD er het volste vertrouwen in, dat je dat puntje nog effe adresseert. Als zij dat vertrouwen hebben, heb ik dat ook. Smiley natuurlijk.
Verders niets dan lof voor de manier waarop je met de materie omgaat.

Veel plezier met je nieuwe aanstelling.

Vriendelijke groet, Gus

Daan_B
26 juli 2013, 17:57
Te gek man, gefeliciteerd!

Orpheo
26 juli 2013, 18:11
Hi orph
Van harte.
EN van harte gegund.
Een goede ambassadeur drukt zich in woord en geschrift zo uit, dat het mindere volk het snapt. Kennelijk hebben ze bij SD er het volste vertrouwen in, dat je dat puntje nog effe adresseert. Als zij dat vertrouwen hebben, heb ik dat ook. Smiley natuurlijk.
Verders niets dan lof voor de manier waarop je met de materie omgaat.

Veel plezier met je nieuwe aanstelling.

Vriendelijke groet, Gus

Dank :) Maar even serieus: zijn mijn artikelen te lastig? Hoe ik me uitdruk op dit forum is, natuurlijk, veel minder diplomatiek en veel rauwer dan wat ik doe in mijn blogs... vergelijk het maar met lullen in de kroeg versus een boardmeeting.

PS. Mijn aanstelling als schrijver is verlengd tot in het oneindig.

nickofzo
26 juli 2013, 18:19
Orpheo zit helemaal in zijn element. ;)

soundbound
26 juli 2013, 20:08
Gefeliciteerd man! Waar zijn jou blogs dan te vinden (ik neem aan dat je niet die ene op GN bedoelt)?

Orpheo
26 juli 2013, 21:07
Gefeliciteerd man! Waar zijn jou blogs dan te vinden (ik neem aan dat je niet die ene op GN bedoelt)?

http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo/

Luke-wannabe
26 juli 2013, 23:26
Pff ik heb niks gedaan om dit te krijgen. Slechts veel werk voor ze doen, promos maken en wat clips maken, en adviseren.

@leon ja die antiquities. Te gek. Veel openheid, beetje saggy in t lage mid maar mooi solide laag. Hoog reageert lekker op je spel. Ze zijn minder boomy dan de 59 en minder ranzig dan n pearly en minder hifi dan n paf en iets voller dan n seth.
Vet. Dynamiek is key voor mij :)

Orpheo
26 juli 2013, 23:35
Vet. Dynamiek is key voor mij :)
ja dat hebben ze zeker. ik heb zelfs liever de antiquities dan de Bonamassa set. De Whole lotta humbucker set is ook te gek, maar ik vind de antiquities NET dat beetje extra hebben. Ze hebben echt weinig output, maar enorm veel power. Het ronkt enorm.

maar nogmaals: kom langs! Ik heb die sets. dan kan je ze gewoon horen en voelen...

Rooker
27 juli 2013, 00:38
He Orph,

Leuk joh voor je dat het voor de wint gaat met Seymour Duncan.
Ik heb bij jou thuis al een keer mogen genieten van je waanzinnige collectie en je kennis en kunde. Blijf het bijzonder vinden dat je mij zomaar belangeloos erg geholpen hebt. Ik gun je dit ook van harte! Helaas heb ik van de gitaar in kwestie toch afstand gedaan. De liefde bloeide niet meer op. Ik blijk echt een stratocaster man :-)..
Doe de groeten aan je mooie kat haha..
Grtz Rooker ;-)

Orpheo
27 juli 2013, 01:12
He Orph,

Leuk joh voor je dat het voor de wint gaat met Seymour Duncan.
Ik heb bij jou thuis al een keer mogen genieten van je waanzinnige collectie en je kennis en kunde. Blijf het bijzonder vinden dat je mij zomaar belangeloos erg geholpen hebt. Ik gun je dit ook van harte! Helaas heb ik van de gitaar in kwestie toch afstand gedaan. De liefde bloeide niet meer op. Ik blijk echt een stratocaster man :-)..
Doe de groeten aan je mooie kat haha..
Grtz Rooker ;-)

Het was jouw gitaar ;) Ik heb/had bij lange na niet het recht om te bepalen dat je 'm moest houden!

Duhsjaak
27 juli 2013, 03:05
Dank :) Maar even serieus: zijn mijn artikelen te lastig? Hoe ik me uitdruk op dit forum is, natuurlijk, veel minder diplomatiek en veel rauwer dan wat ik doe in mijn blogs... vergelijk het maar met lullen in de kroeg versus een boardmeeting.

PS. Mijn aanstelling als schrijver is verlengd tot in het oneindig.


Als je terugdenkt weet je, dat er genoeg momenten zijn geweest waarop ik mijn waardering voor je kennis tot uitdrukking heb gebracht.

Waar ik op doel is dat je de neiging hebt aan te nemen dat anderen even ver in de materie zijn ingelezen als jij.

Een goede coach heeft veel kennis. De betere coach ziet kans zijn kennis op geduldige manier over te brengen.
In EU verband is taal geclassificeerd. In NL zijn er 4 hoofdgroepen die, met enige nuancering, lopen van VMBOt niveau tot universitair niveau.

Als je C niveau gebruikt dan zit je dus op HBO niveau en dan haakt een bepaald deel van je publiek af. Het overgrote deel van je publiek. De kunst is dus hurk-taal te voorkomen. Je laat daarmee blijken dat je je publiek serieus neemt. Aan de andere kant wil je zoveel mogelijk mensen bereiken (daarvoor doe je het tenslotte).

Daarop doelde ik. Je geduld en je neiging je mee te laten slepen door je kennis van de techniek.
Je succes als ambassadeur of coach hangt hiervan in belangrijke mate af.

Wil je hier verder over van gedachten wisselen, PM dan maar even. En zoals gezegd, succes toegewenst.
Vriendelijke groet, Gus

ar250artist
27 juli 2013, 10:00
Uiteraard gefeliciteerd Orpheo! Mooi dat je vanuit je hobby/passie zo iets kunt realiseren. Ik vroeg me wel af wat zo'n endorsement nu precies inhoudt? Het gaat om de promotie van de producten neem ik aan, maar hoe werkt dat bij jou? Ik ken je tenslotte meer als techneut dan als gitarist.

Orpheo
27 juli 2013, 10:25
Het houdt in dat

A: ik SD zo waardeer dat ik mijn naam daar aan verbind.
B. Dat SD mij zo waardeert dat zij hun naam aan mij koppelen.
C. Ik korting krijg voor gear maar dat is zinloos omdat ik ze al gratis krijg voor het werk dat ik doe.

Ik ben ook niet alleen een artist endorser maar ook product ambassador. Via mijn tech werk kan ik mijn vreugde omtrent SD aangeven. Fyi: het is geen promo. Promotie suggereert dat ik ervoor betaald word en dat is (voor het endorsement!) Niet zo.

Het is vooral erkenning krijgen en dan niet slechts "ja dank je!" *handdruk* maar ook met naam en profiel op de site :)

Jasper.
27 juli 2013, 10:36
Vet Orph! Ik gun het je van harte. Heb je ook wel verdiend met wat je voor hun gedaan hebt volgens mij!

ar250artist
27 juli 2013, 12:17
Het houdt in dat

A: ik SD zo waardeer dat ik mijn naam daar aan verbind.
B. Dat SD mij zo waardeert dat zij hun naam aan mij koppelen.
C. Ik korting krijg voor gear maar dat is zinloos omdat ik ze al gratis krijg voor het werk dat ik doe.

Ik ben ook niet alleen een artist endorser maar ook product ambassador. Via mijn tech werk kan ik mijn vreugde omtrent SD aangeven. Fyi: het is geen promo. Promotie suggereert dat ik ervoor betaald word en dat is (voor het endorsement!) Niet zo.

Het is vooral erkenning krijgen en dan niet slechts "ja dank je!" *handdruk* maar ook met naam en profiel op de site :)

Ik snap hem, mijn dank!

Terminus
27 juli 2013, 17:02
wat clips maken
Ho ho ho, lees ik daar nou clips? Orpheo, gaat het wel goed met je? ;)
Ik ben altijd nieuwsgierig naar goede vergelijkingsclips, waar zijn deze te vinden?

minoin
27 juli 2013, 18:53
Gefeliciteerd vent!! De erkenning zat eraan te komen, maar een artist endorsement is zeker extra kick!

duckman
27 juli 2013, 19:56
Leuk voor je Orpheo, gefeliciteerd ermee, zeer verdiend!

Orpheo
28 juli 2013, 02:12
Er staan wat clips her en der maar tis heel veel anoniem hoor. weet zelf niet eens wat nu precies wel en niet van mij is. Veel is ook van Keith en Ola....

RS-Rik
7 augustus 2013, 13:18
Nou, je schrijfsels op de SD site zijn best vermakelijk! Leuk geschreven.