PDA

View Full Version : hleu iedereen!!!



Roll
24 juli 2013, 22:53
euhm, hallo! mijn naam is Roel en ik kom uit België.
ik ben nog maar 14 jaar maar ik heb toch wel wat ervaring, ik zit opt 5e jaar klassieke gitaarles en heb het 1e jaar elektrische gitaarles achter de rug.
maar het meeste leer ik toch nog thuis via youtube.
ik luister en speel graag Led zeppelin, Foo Fighters, Qotsa, Pink floyd, Bb king, Gary moore, Radiohead, ACDC, the white stripes, jimi hendrix en veeel andre muziek.
ik heb altijd een akoestische gitaar gehad en 2 jaar geleden heb ik een squier telecaster gekocht waar ik nu heeel veel plezier aan heb. ik steek er toch wel veel tijd in, zeker elke dag. maar ik zou mezelf niet echt zon technische speler noemen.
ik vind dit echt een super site want ik ben er al veel wijzer op geworden. en ik kan wel wat raad gebruiken, ik weet bv niet zoveel over pedaaltjes, versterkers, pickups enz :d
ik woon in Limburg en als er iemand intresse heeft om misschien samen wat te spelen of te zingen, dat doe ik niet, mag die wel contact opnemen.

DLDB
24 juli 2013, 23:37
Is het eindelijk officieel?! Limbabwe hoort bij België?

Roll
25 juli 2013, 09:56
Jua he, er is n limburg in belgië en in nederland he

DLDB
25 juli 2013, 13:56
Serieus? Dat is dan nieuw voor mij.

Martin_
25 juli 2013, 14:08
Welkom Roel.
Zal ik maar verklappen dat België ook een Brabant heeft. :o

Roll
25 juli 2013, 15:12
Haha, nederland dan ook? Lol :D ma limburg is een provincie naast aan de grens, dus dicht bij maastricht :d kwoon dus eig naast maastricht!