PDA

View Full Version : Bibi - In The End (Linkin Park)



BibixMusic
19 juli 2013, 20:53
Beetje zitten spelen met tweede stem..

https://soundcloud.com/biebs2/in-the-end-linkin-park

Martin_
20 juli 2013, 10:13
Leuk gedaan.

Duhsjaak
20 juli 2013, 12:27
Rustig doorwerken met mooie kleine liedjes begint steeds duidelijker vormen aan te nemen. En steeds meer resultaat te geven.
Bij andere posts klink je hier en daar gewoon niet ontspannen of niet als jezelf.

Kennelijk ben je voor alsnog niet de heart rendering kijvende gettomeid en kom je prima tot je recht als je dicht bij jezelf blijft.

't Is natuurlijk maar mijn mening, maar naar mijn mening ontwikkel je je wel als je dit soort werk doet en niet of nauwelijks als je werk doet dat je minder goed ligt.

Je zult op de Academy best iemand hebben om daarover eens van gedachten te wisselen. Wij schijnen maar het idee te hebben dat iedereen alles moet kunnen, maar de realiteit is anders. Gelukkig maar.

Ga op zoek naar waarin je uit kunt blinken en waarin je je onderscheid van de meute. Dan zul je altijd een eigen plaatsje hebben voor je muziek. Want heeeel veel mensen zijn het curben en belten spekzat.
Ik vond dit weer een heel prettig stuk werk. En de buren zijn weg dus hij kan nog pittig hard ook. En dus gaat ie nog eens op.
Fijn gedaan!
Vriendelijke groet, Gus

BibixMusic
20 juli 2013, 14:26
Thanks :)

Ben nog steeds een beetje zoekende naar wat ik nou precies wil en wat het beste bij me past, maar ik denk dat dit aardig in de buurt komt.